Skip to main content

Foutmelding koppelen abbonement

• August 12, 2025
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

Wanneer ik mijn thuis internet abonnement probeer te koppelen aan mijn mobiele odido account krijg ik, nadat ik de bevestigingscode uit de mail heb ingevuld, de melding “Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.”

Ook op de homepage krijg ik dezelfde foutmelding.

August 13, 2025

Hey ​@Dreuning, welkom op onze community!

Ik help je graag verder met het koppelen van je abonnement. Zou je voor mij alleen je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik direct voor je aan de slag! Alvast bedankt.

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • August 13, 2025

Hey ​@Dreuning, welkom op onze community!

Ik help je graag verder met het koppelen van je abonnement. Zou je voor mij alleen je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik direct voor je aan de slag! Alvast bedankt.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 13, 2025

Hi Tommie,

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Ook zag ik tussen mijn klantvoordeel een abbonement staan die niet bij mijn huishouden hoort maar wellicht nog van de vorige bewoners. Ik heb alleen een internet en mobiel abbonement 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • August 14, 2025

Bedankt voor de aanvulling ​@Dreuning

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er een abonnement gekoppeld staat wat niet meer actief is. Deze heb ik ontkoppeld, dit duurt ongeveer 15 minuten. Zou je daarna de koppeling opnieuw willen uitvoeren in de browserversie van Mijn Odido? Lukt het nu wel? Zo niet, kan je dan aangeven bij welke stap het misgaat? Dan ga ik het verder voor je onderzoeken!

Ik denk dat dat ook de reden is dat je wat raars ziet bij Klantvoordeel, dit heb ik ook nagekeken en in mijn systeem staat het wel goed.