Skip to main content

Hallo,

Ik heb al een mobiel abonnement in mijn account staan (vanuit Tele2) en heb een tijd geleden glasvezel van T-mobile aangevraagd, na wat problemen met aanlsuiten is de internetverbinding sinds vandaag actief!

Ik heb voor het aansluiten al eens geprobeerd het abonnement toe te voegen maar toen kreeg ik een foutmelding, ik probeer het vandaag na aansluiting nog eens maar dezelfde melding komt terug:

Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.

(Ik probeer een internet abo toe te voegen, niet mobiel!)

Las op het forum dat er anderen met hetzelfde probleem iets verkeerd hadden staan in het account, hoe kan dat rechtgezet worden?

Hi @Daniel4778, goed dat je aan de bel trekt! Ik ben er voor je en help je met deze koppeling. Weet je trouwens zeker dat alle gegevens op beide abonnementen overeenkomen (naam, adres, geboortedatum, rekeningnummer, e-mailadres)? Zo ja, wil je dan jouw Community profiel aanvullen met de gehele verificatie? Ik mis nog jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Laat weten als je zeker weet dat alle gegevens op beide abonnementen overeenkomen, test dan de koppeling nog eens, werkt het niet, vul dan je gegevens in. Ik kijk dan heel graag mee!

Hi, @Cheyenne van Odido 

Ik heb nog eens mijn t-mobile contract doorgekeken en het enige wat ik kan vinden wat niet overeenkomt is dat ik in het T-mobile geen voorletters heb opgenomen. Alle andere gegevens (adres, email, rekeningnummer en geboortedatum) kloppen wel.

Ik heb de gegevens aangevuld in het community profiel, hoor het graag, dankjewel!

Hey @Daniel4778, ah dat heb je goed gezien inderdaad. Ik heb de voorletters toegevoegd en ik zag nog een oude Tele2 koppeling, die heb ik nu verwijderd. Als het goed is kun je de abonnementen nu koppelen! 

Hi @Tommie van Odido,

Helaas nog geen success gisteren en vandaag, als ik zoals op de onderstaande screenshot te zien is Toevoegen kies herlaad de pagina zonder verandering:

Als ik het handmatig toevoeg, kies ik internet:

Daarna vul ik de code in en krijg ik deze foutmelding:

Hi @Daniel4778, ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat er nu helemaal geen Mijn Odido account meer bestaat onder jouw e-mailadres. Kan het zijn dat je een Mijn Odido account hebt aangemaakt op een ander e-mailadres? Ik wil je in dat geval vragen om een Mijn Odido account aan te maken op hetzelfde e-mailadres wat je ook op de community gebruikt. Hier kan je jouw Internet abonnement en het mobiele nummer vervolgens aan koppelen, dit zou nu zonder problemen moeten gaan! 

Hallo @Nora van Odido,

De screenshots die ik gisteren stuur komen vanuit het mijnodido account met hetzelfde mailadres als dit community account, heb zojuist nog ingelogd:

Hoi @Daniel4778, ik kan dit account niet vinden. Zou je het volgende willen testen: 

Als je gaat naar onze website: https://www.odido.nl/ en rechtsboven op het poppetje met 'Login' klikt, zie je vervolgens 'Ik heb nog geen account'. Als je hier weer op klikt, kun je je e-mailadres opnieuw invullen en een account aanmaken met de instructies. 

Laat je me het weten als dit is gelukt? Groetjes, Ishana

Hi @Daniel4778, ik heb dit direct voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst, aangezien het aan onze kant lijkt of het account helemaal niet bestaat terwijl dit wel het geval is. Zij zullen dit verder voor je onderzoeken om ervoor te zorgen dat dit abonnement ook aan jouw account gekoppeld kan worden. De verwerkingstijd hiervoor is 14 dagen. Zodra er een update is of als ze bepaalde informatie van je nodig hebben, zullen ze hiervoor contact met je opnemen. Mocht je in de tussentijd bepaalde informatie uit het Mijn Odido account nodig hebben, laat het dan gerust aan me weten. Ik help je dan met alle liefde verder! 

Reageer