Ik probeer al een tijdje mijn bestaande abbonement toe te voegen aan mijn odido. In eerste instantie kreeg ik de melding: er staat een abbonement voor u klaar om te koppelen. Maar hier kreeg ik steeds een foutmelding dus deze had ik geannuleerd.
Vervolgens probeer ik hem handmatig toe te voegen. Dit lukt echter ook niet. Ik kom tot aan het moment dat ik een koppel code in mijn mail krijg nadat ik deze ingevuld heb krijg ik de melding: Het is niet mogenlijk dit mobiele nummer te koppelen.
Het betreft een abbonement voor internet + tv.
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi @Devilseyes87, ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat je toegang kan krijgen tot jouw abonnement in je Mijn Odido account! Ik zie dat er op dit moment een account is aangemaakt op het e-mailadres waarmee je ook bent aangemeld op de community. Op dit account is ook je Internet + TV abonnement gekoppeld. Mocht je hier niet op kunnen inloggen, dan kan je hier altijd je wachtwoord resetten. Mocht je jouw abonnement willen toevoegen aan een ander account, wil je dan laten weten wat het e-mailadres is van het account waar je het abonnement aan wil koppelen? Dit kan je neerzetten in je profiel in het vakje “Info voor moderator”. Dan kan ik je hiermee verder helpen!
Hi @Devilseyes87, ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat je toegang kan krijgen tot jouw abonnement in je Mijn Odido account! Ik zie dat er op dit moment een account is aangemaakt op het e-mailadres waarmee je ook bent aangemeld op de community. Op dit account is ook je Internet + TV abonnement gekoppeld. Mocht je hier niet op kunnen inloggen, dan kan je hier altijd je wachtwoord resetten. Mocht je jouw abonnement willen toevoegen aan een ander account, wil je dan laten weten wat het e-mailadres is van het account waar je het abonnement aan wil koppelen? Dit kan je neerzetten in je profiel in het vakje “Info voor moderator”. Dan kan ik je hiermee verder helpen!
Hi @Devilseyes87, ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat je toegang kan krijgen tot jouw abonnement in je Mijn Odido account! Ik zie dat er op dit moment een account is aangemaakt op het e-mailadres waarmee je ook bent aangemeld op de community. Op dit account is ook je Internet + TV abonnement gekoppeld. Mocht je hier niet op kunnen inloggen, dan kan je hier altijd je wachtwoord resetten. Mocht je jouw abonnement willen toevoegen aan een ander account, wil je dan laten weten wat het e-mailadres is van het account waar je het abonnement aan wil koppelen? Dit kan je neerzetten in je profiel in het vakje “Info voor moderator”. Dan kan ik je hiermee verder helpen!
Goedemiddag. Het euvel is al verholpen. Letterlijk na 10 minuten zag ik een optie abbonement verwijderen. Schijnbaar stond er nog een oud abbonement op mijn telefoonnummer gekoppeld.
Maar iedere keer als ik deze topic wilde verwijderen moest de kleine weer mijn aandacht😅
Hoi @Devilseyes87, super fijn om te horen! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.