Skip to main content
Beantwoord

foutmelding bij toevoegen abbonement

• 20 januari 2025
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Goedemorgen.

Ik probeer al een tijdje mijn bestaande abbonement toe te voegen aan mijn odido. In eerste instantie kreeg ik de melding: er staat een abbonement voor u klaar om te koppelen. Maar hier kreeg ik steeds een foutmelding dus deze had ik geannuleerd. 

Vervolgens probeer ik hem handmatig toe te voegen. Dit lukt echter ook niet. Ik kom tot aan het moment dat ik een koppel code in mijn mail krijg nadat ik deze ingevuld heb krijg ik de melding: Het is niet mogenlijk dit mobiele nummer te koppelen.

Het betreft een abbonement voor internet + tv.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Devilseyes87, ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat je toegang kan krijgen tot jouw abonnement in je Mijn Odido account! Ik zie dat er op dit moment een account is aangemaakt op het e-mailadres waarmee je ook bent aangemeld op de community. Op dit account is ook je Internet + TV abonnement gekoppeld. Mocht je hier niet op kunnen inloggen, dan kan je hier altijd je wachtwoord resetten. Mocht je jouw abonnement willen toevoegen aan een ander account, wil je dan laten weten wat het e-mailadres is van het account waar je het abonnement aan wil koppelen? Dit kan je neerzetten in je profiel in het vakje “Info voor moderator”. Dan kan ik je hiermee verder helpen! 

Bekijk origineel

3 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2025

Hi ​@Devilseyes87, ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat je toegang kan krijgen tot jouw abonnement in je Mijn Odido account! Ik zie dat er op dit moment een account is aangemaakt op het e-mailadres waarmee je ook bent aangemeld op de community. Op dit account is ook je Internet + TV abonnement gekoppeld. Mocht je hier niet op kunnen inloggen, dan kan je hier altijd je wachtwoord resetten. Mocht je jouw abonnement willen toevoegen aan een ander account, wil je dan laten weten wat het e-mailadres is van het account waar je het abonnement aan wil koppelen? Dit kan je neerzetten in je profiel in het vakje “Info voor moderator”. Dan kan ik je hiermee verder helpen! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 januari 2025
Nora van Odido schreef:

Goedemiddag. Het euvel is al verholpen. Letterlijk na 10 minuten zag ik een optie abbonement verwijderen. Schijnbaar stond er nog een oud abbonement op mijn telefoonnummer gekoppeld.

Maar iedere keer als ik deze topic wilde verwijderen moest de kleine weer mijn aandacht😅

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 21 januari 2025

Hoi ​@Devilseyes87, super fijn om te horen! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen