Skip to main content

Foutmelding bij downloaden contract

• November 29, 2025
  • 1 reactie
  • 8 Bekeken

Wanneer ik Mijn Odido omgeving probeer mijn contract te downloaden, krijg ik steeds een foutmelding. "Later proberen" werkt ook niet. Android. Zie screenshot.

December 1, 2025

Hey ​@Michielvre, welkom op onze community!

Dat zou inderdaad gewoon moeten werken, heb je het ook al in een webbrowser getest op een laptop/desktop? Als het daar niet werkt dan kijk ik graag met je mee. Zou je dan je profiel willen aanvulllen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan kijk ik met je mee zodat je het contract gewoon kan downloaden!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • December 1, 2025

Hey ​@Michielvre, welkom op onze community!

Dat zou inderdaad gewoon moeten werken, heb je het ook al in een webbrowser getest op een laptop/desktop? Als het daar niet werkt dan kijk ik graag met je mee. Zou je dan je profiel willen aanvulllen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan kijk ik met je mee zodat je het contract gewoon kan downloaden!