Skip to main content
Beantwoord

foutmelden bij raadplegen van klantvoordeel gegevens

  • 31 december 2024
  • 4 reacties
  • 32 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik probeer in mijn Odido de klantvoordeel gegevens te bekijken, want ik heb 3 dagen geleden Klik&Klaar abonnement geactiveerd.

Verder heb ik nog een ADSL abonnement lopen.

Ik krijg deze melding:

Fout bij het ophalen van gegevens

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

Wat is er aan de hand ?

Hebben meer mensen dit ?

Jouk

 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@eggy, ik help je verder en alvast veel plezier met je Klik&Klaar abonnement. Zijn deze abonnementen wel al aan elkaar gekoppeld in Mijn Odido? Is dat wel gelukt? Op je DSL abonnement staat Klantvoordeel namelijk succesvol aan. Als je Klik&Klaar hebt toegevoegd aan Mijn Odido kun je Klantvoordeel op dit abonnement activeren. Koppelen doe je via de '’Abonnementen koppelen'’ knop in Mijn Odido. Het is dan wel belangrijk dat alle gegevens van beide abonnementen overeen komen. Succes en laat het weten!

Bekijk origineel

4 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • Antwoord
  • 1 januari 2025

Hi ​@eggy, ik help je verder en alvast veel plezier met je Klik&Klaar abonnement. Zijn deze abonnementen wel al aan elkaar gekoppeld in Mijn Odido? Is dat wel gelukt? Op je DSL abonnement staat Klantvoordeel namelijk succesvol aan. Als je Klik&Klaar hebt toegevoegd aan Mijn Odido kun je Klantvoordeel op dit abonnement activeren. Koppelen doe je via de '’Abonnementen koppelen'’ knop in Mijn Odido. Het is dan wel belangrijk dat alle gegevens van beide abonnementen overeen komen. Succes en laat het weten!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 januari 2025

Hi ​@Cheyenne van Odido ,

Na afronding van Klik&Klaar bestelling heb ik een mail mail ontvangen waarin staat dat er iets is veranderd in mijn Klantvoordeel op mijn adres.
Verder staat er ook dat ik een korting van 5 euro krijg. Dus ik ga ervan uit dat dit abonnement goed is gekoppeld.

 

Alleen bij raadplegen van klantvoordeel krijg ik een foutmelding.

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@eggy, duidelijk! Als ik kijk naar jouw Mijn Odido account en ik ga naar Klantvoordeel zie ik een werkende pagina. Hierin geven we aan dat Klantvoordeel actief staat op het Internet abonnement en het Klik&Klaar abonnement. Qua kortingen gaat het dus zeker goed Hoe raadpleeg jij deze pagina precies? En kan je een screenshot maken van de pagina + foutmelding?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 januari 2025

Hi ​@Cheyenne van Odido ,
Het lukt inmiddels.

Nadat ik mijn contract voor Klik&klaar had ontvangen, lukt het om klantvoordeel te raadplegen.
Bedankt voor het meekijken.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen