Ik probeer in mijn Odido de klantvoordeel gegevens te bekijken, want ik heb 3 dagen geleden Klik&Klaar abonnement geactiveerd.
Verder heb ik nog een ADSL abonnement lopen.
Ik krijg deze melding:
Fout bij het ophalen van gegevens
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.
Wat is er aan de hand ?
Hebben meer mensen dit ?
Jouk
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @eggy, ik help je verder en alvast veel plezier met je Klik&Klaar abonnement. Zijn deze abonnementen wel al aan elkaar gekoppeld in Mijn Odido? Is dat wel gelukt? Op je DSL abonnement staat Klantvoordeel namelijk succesvol aan. Als je Klik&Klaar hebt toegevoegd aan Mijn Odido kun je Klantvoordeel op dit abonnement activeren. Koppelen doe je via de '’Abonnementen koppelen'’ knop in Mijn Odido. Het is dan wel belangrijk dat alle gegevens van beide abonnementen overeen komen. Succes en laat het weten!
Hi @eggy, ik help je verder en alvast veel plezier met je Klik&Klaar abonnement. Zijn deze abonnementen wel al aan elkaar gekoppeld in Mijn Odido? Is dat wel gelukt? Op je DSL abonnement staat Klantvoordeel namelijk succesvol aan. Als je Klik&Klaar hebt toegevoegd aan Mijn Odido kun je Klantvoordeel op dit abonnement activeren. Koppelen doe je via de '’Abonnementen koppelen'’ knop in Mijn Odido. Het is dan wel belangrijk dat alle gegevens van beide abonnementen overeen komen. Succes en laat het weten!
Na afronding van Klik&Klaar bestelling heb ik een mail mail ontvangen waarin staat dat er iets is veranderd in mijn Klantvoordeel op mijn adres. Verder staat er ook dat ik een korting van 5 euro krijg. Dus ik ga ervan uit dat dit abonnement goed is gekoppeld.
Alleen bij raadplegen van klantvoordeel krijg ik een foutmelding.
Hi @eggy, duidelijk! Als ik kijk naar jouw Mijn Odido account en ik ga naar Klantvoordeel zie ik een werkende pagina. Hierin geven we aan dat Klantvoordeel actief staat op het Internet abonnement en het Klik&Klaar abonnement. Qua kortingen gaat het dus zeker goed Hoe raadpleeg jij deze pagina precies? En kan je een screenshot maken van de pagina + foutmelding?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.