Hi, I've been Odido postpaid for 2 months and since then I can't see anything about my traffic or accounts or anything about mine in the app. It always says it has an error. Does anyone know how to help me?
Hi @eujoaorivera, this is a known 2fa-issue, sorry for the inconvenience!
Our IT department is aware of the malfunction and is doing everything it can to resolve it as quickly as possible. When the solution is known, all customers will be informed by telephone or text message. Until it's been resolved you can request vital information via our Customer Support or via Webcare. Which information would you like to view?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.