Skip to main content
Beantwoord

Er gaat iets niet goed bij koppelen van nieuw abbonement

• September 20, 2025
  • 6 reacties
  • 52 Bekeken

Ik probeer al een paar dagen een nieuw internet + TV abbonement te koppelen aan een bestaand account.

Wanneer ik de app open krijg ik dan ook de melding dat er 1 abbonement klaar staat om toe te voegen, maar als ik deze dan toe wil voegen krijg ik de melding ‘Er gaat iets niet goed’.

Hoe kan dit worden opgelost?

Beste antwoord door WvTienen

Hi ​@WvTienen ontzettend bedankt voor het aanvullen van je profiel. Ik ben dan ook direct op onderzoek gegaan en ik heb de boosdoener gevonden. Er stond namelijk nog een oud abonnement aan je account gekoppeld welke niet meer actief is. Dit is de reden dat je de foutmelding te zien kreeg bij het koppelen van het huidige abonnement. Ik heb het oude account helemaal voor je verwijderd en ik wil je vragen om een heel nieuw account aan te maken op onze website. Dit kan gewoon weer met hetzelfde e-mailadres. Als je nu het abonnement koppelt, zou dit gelijk goed moeten gaan zonder foutmeldingen! Laat je het aan me weten als het is gelukt? 

Dag Nora,

Het is nu inderdaad wel gelukt.

Bedankt voor je hulp!

6 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@WvTienen, ik ben er voor je! Dit gaan we samen oplossen. Wanneer je meerdere abonnementen aan hetzelfde Mijn Odido account wilt koppelen, dienen alle gegevens op beide contracten overeen te komen. Denk aan  de naam, e-mailadres, de postcode, huisnummer, geboortedatum en de bankrekening. Is dit het geval? Dan moet de koppeling lukken. Weke abonnementen wil jij precies koppelen? Ik kan namelijk maar één abonnement (Internet+TV) vinden. Kan je mij het 06-nummer of klantnummer van een ander abonnement geven? Plaats deze voor het gemak in je Community profiel in het balkje '’Info voor moderator'’. Geef een seintje in dit topic wanneer je dit hebt gedaan. Ik ga dan graag verder op onderzoek uit!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • September 22, 2025

Dag Chayenne,

Dan verwacht ik een mismatch van het bankrekeningnummer. Deze is namelijk afgelopen jaar veranderd.

Zou jij het bankrekeningnummer kunnen wijzigen in het mijn Odido account? Ik verwacht dat het koppelen dan goed zou moeten gaan.

Beide gegevens staan in ‘info voor de moderator’

Alvast bedankt!

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • September 22, 2025

Hi ​@WvTienen ontzettend bedankt voor het aanvullen van je profiel. Ik ben dan ook direct op onderzoek gegaan en ik heb de boosdoener gevonden. Er stond namelijk nog een oud abonnement aan je account gekoppeld welke niet meer actief is. Dit is de reden dat je de foutmelding te zien kreeg bij het koppelen van het huidige abonnement. Ik heb het oude account helemaal voor je verwijderd en ik wil je vragen om een heel nieuw account aan te maken op onze website. Dit kan gewoon weer met hetzelfde e-mailadres. Als je nu het abonnement koppelt, zou dit gelijk goed moeten gaan zonder foutmeldingen! Laat je het aan me weten als het is gelukt? 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • Antwoord
  • September 22, 2025

Dag Nora,

Het is nu inderdaad wel gelukt.

Bedankt voor je hulp!

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • September 23, 2025

Wat geweldig dat het nu helemaal gelukt is ​@WvTienen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dat je hier altijd een topic voor kan starten. Ik wil je een hele fijne dag wensen! 😀

• Auteur
  • is een Master Poster
  • October 14, 2025

Beste support,

Afgelopen week heb ik het 1 en ander laten wijzigen aan mijn abonnement.

Uiteindelijk is mijn eerder aangevraagde abonnement geannuleerd en een nieuwe aangevraagd.

Resultaat is dat ik mijn nieuwe abonnement weer niet kan toevoegen.

Zouden jullie nog eens kunnen kijken of jullie dit weer voor mij op kunnen lossen?

Alvast bedankt!