Ik probeer al een paar dagen een nieuw internet + TV abbonement te koppelen aan een bestaand account.
Wanneer ik de app open krijg ik dan ook de melding dat er 1 abbonement klaar staat om toe te voegen, maar als ik deze dan toe wil voegen krijg ik de melding ‘Er gaat iets niet goed’.
Hoe kan dit worden opgelost?
Beste antwoord door WvTienen
Hi @WvTienen ontzettend bedankt voor het aanvullen van je profiel. Ik ben dan ook direct op onderzoek gegaan en ik heb de boosdoener gevonden. Er stond namelijk nog een oud abonnement aan je account gekoppeld welke niet meer actief is. Dit is de reden dat je de foutmelding te zien kreeg bij het koppelen van het huidige abonnement. Ik heb het oude account helemaal voor je verwijderd en ik wil je vragen om een heel nieuw account aan te maken op onze website. Dit kan gewoon weer met hetzelfde e-mailadres. Als je nu het abonnement koppelt, zou dit gelijk goed moeten gaan zonder foutmeldingen! Laat je het aan me weten als het is gelukt?
Hi @WvTienen, ik ben er voor je! Dit gaan we samen oplossen. Wanneer je meerdere abonnementen aan hetzelfde Mijn Odido account wilt koppelen, dienen alle gegevens op beide contracten overeen te komen. Denk aan de naam, e-mailadres, de postcode, huisnummer, geboortedatum en de bankrekening. Is dit het geval? Dan moet de koppeling lukken. Weke abonnementen wil jij precies koppelen? Ik kan namelijk maar één abonnement (Internet+TV) vinden. Kan je mij het 06-nummer of klantnummer van een ander abonnement geven? Plaats deze voor het gemak in je Community profiel in het balkje '’Info voor moderator'’. Geef een seintje in dit topic wanneer je dit hebt gedaan. Ik ga dan graag verder op onderzoek uit!
Hi @WvTienen ontzettend bedankt voor het aanvullen van je profiel. Ik ben dan ook direct op onderzoek gegaan en ik heb de boosdoener gevonden. Er stond namelijk nog een oud abonnement aan je account gekoppeld welke niet meer actief is. Dit is de reden dat je de foutmelding te zien kreeg bij het koppelen van het huidige abonnement. Ik heb het oude account helemaal voor je verwijderd en ik wil je vragen om een heel nieuw account aan te maken op onze website. Dit kan gewoon weer met hetzelfde e-mailadres. Als je nu het abonnement koppelt, zou dit gelijk goed moeten gaan zonder foutmeldingen! Laat je het aan me weten als het is gelukt?
Wat geweldig dat het nu helemaal gelukt is @WvTienen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dat je hier altijd een topic voor kan starten. Ik wil je een hele fijne dag wensen! 😀
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.