Skip to main content
Beantwoord

Community e-mail adres wijzigen en account verwijderen

• 6 november 2024
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Het is toch echt niet van deze tijd dat op deze community het e-mail adres niet kan worden gewijzigd en het account niet kan worden verwijderd. 

Volgens mij is dat zelfs in strijd met de GDPR.

Ik heb mijn e-mail adres gewijzigd in Mijn Odido, maar het OUDE adres is nog steeds in gebruik als login op de community. U bewaart dus een persoonsgegeven van mij zonder dit aan mij te vertellen.

Ik verzoek u dan ook om het community account INCLUSIEF alle persoonsgegevens INCLUSIEF al mijn posts en reacties per direct te verwijderen.

Beste antwoord door Cristien

Goedemorgen @Wizfinger op deze mooie dag!

De moderators gaan je account verwijderen. Zet wel even de gegevens in je account zoals  e-mail enz.

Je gaat de volgende keer hier als ‘Anoniem’ door het leven. Je post zal blijven staan.

Prettige dag verder.

Bekijk origineel

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7920 reacties
  • Antwoord
  • 6 november 2024

Goedemorgen @Wizfinger op deze mooie dag!

De moderators gaan je account verwijderen. Zet wel even de gegevens in je account zoals  e-mail enz.

Je gaat de volgende keer hier als ‘Anoniem’ door het leven. Je post zal blijven staan.

Prettige dag verder.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13532 reacties
  • 6 november 2024

Hi @Wizfinger, bij deze een bevestiging dat je account verwijderd is. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen