Skip to main content

Chatboy Izzi werkt weer eens een keer niet...!!!

Ik wil via de Chat met iemand “spreken”, dit lukt me al een paar dagen niet! Wat is er met de chat aan de hand en hoe kan ik iemand “digitaal” te spreken krijgen! Bellen gaat niet, tussendoor chatten wel! 

Uitgelichte reactie

8 april 2025

Hey ​@RobertWolters, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over gemaakt hebt. Soms lukt het inderdaad niet om iemand te pakken te krijgen, onze excuses. Gelukkig zijn wij op veel meer kanalen snel bereikbaar, zoals hier op de Community, Twitter/X, Facebook en Instagram. Hier reageren we binnen 48 uur, op onze Socials gaat dat sneller. Is er iets waar ik je op dit moment mee kan helpen? Laat het dan weten! Ik zie je bericht graag tegemoet. 

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13921 reacties
  • 8 april 2025

Goed dat je hier een topic over gemaakt hebt. Soms lukt het inderdaad niet om iemand te pakken te krijgen, onze excuses. Gelukkig zijn wij op veel meer kanalen snel bereikbaar, zoals hier op de Community, Twitter/X, Facebook en Instagram. Hier reageren we binnen 48 uur, op onze Socials gaat dat sneller. Is er iets waar ik je op dit moment mee kan helpen? Laat het dan weten! Ik zie je bericht graag tegemoet. 

• is een King Poster
  • 69 reacties
  • 8 april 2025
Tommie van Odido schreef:

@Tommie van Odido wordt er onderling bij jullie wel gecommuniceerd? ​@Pharwin van Odido wist 2 weken terug namelijk te melden dat het chatten met de klantenservice bewust was uitgezet: 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen