Skip to main content
Beantwoord

bestelling nog steeds niet afgerond in app

• November 11, 2025
  • 12 reacties
  • 71 Bekeken

Kan geen aanpassing zenderpakket doorvoeren omdat er blijft staan bestelling in behandeling van opzeggen espn.

ook foutmelding oeps er ging iets mis, terwijl ik e-mail heb dat alles is afgerond naar niet in Odido app, hoogst irritant is al 2e keer.

Vorige keer door ict afdeling opgelost.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@Visguus, goed dat je dit opmerkt, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.

De zenderpakketten hebben namelijk een opzegtermijn van 1 maand. Ik zie dat jij het pakket op 09-11 hebt opgezegd en hij zal dus op 09-12 opgezegd worden!  

12 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • November 12, 2025

Hoi ​@Visguus, goed dat je dit opmerkt, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.

De zenderpakketten hebben namelijk een opzegtermijn van 1 maand. Ik zie dat jij het pakket op 09-11 hebt opgezegd en hij zal dus op 09-12 opgezegd worden!  

• Auteur
  • is Prince of Content
  • November 12, 2025

Ja dat begrijp ik. Kan echter geen nieuwe pakketten afsluiten nu of bestaande annuleren !!

• Auteur
  • is Prince of Content
  • November 12, 2025

Wil nl espn behouden

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • November 13, 2025

Hey ​@Visguus, het klopt dat je geen wijzigingen kunt aanbrengen als er een wijziging al aan de gang is, wat nu dus het geval is. Ik kan de opzegging wel voor je annuleren als je dat wilt? Dan behoudt je het pakket!  

• is een Top Poster
  • November 27, 2025

ik heb mijn abbo verlengd bijna 2 weken geleden nu wil ik wifi plus punten bij bestellen maar dit kan niet omdat mijn status en nieuw abonnement volgens het systeem nog steeds niet verwerkt en aangepast is, hoe kan dit versneld worden zodat ik iets erbij kan bestellen  .

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • November 28, 2025

Hey ​@oekel72, daar lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan, dat moeten we oplossen!

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het administratief niet doorloopt doordat de monteur is afgezegd. Ben je inmiddels gewoon wel online met de juiste snelheid? Ik zie dat je een upgrade gedaan hebt naar 2 Gbit/s. Als dit zo is dan kan ik hem handmatig voor je op gereed zetten. Anders moeten we de monteur opnieuw aansturen voor je! 

• is een Top Poster
  • November 28, 2025

Alles werkt naar behoren en ik wil graag de wifi plus bestellen zodat we ook boven er goed van kunnen genieten. Bij voorbaat bedankt

• is een Top Poster
  • November 29, 2025

Aub help me hiermee , ik wil graag het netwerk goed krijgen hier maar dat kan alleen maar als de bestelling verwerkt word

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • December 1, 2025

Hey ​@oekel72, bedankt voor de terugkoppeling.

Ik heb de order handmatig nu op “gereed” gemeld voor je. Nu kun je weer aanpassingen verrichten op je abonnement in Mijn Odido! Kom je ergens nog niet uit? Laat het dan direct weten, dan kijk ik weer met je mee. 

• Auteur
  • is Prince of Content
  • December 1, 2025

Kan mijn opzegging van espn ook handmatig op gereed gezet worden. Dan kan ik tenminste weer een pakket e.d. bestellen

• is een Top Poster
  • December 1, 2025

Dankjewel !!!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • December 2, 2025

Hey ​@Visguus, dat had ik graag gedaan maar bij jou zit het net wat anders. Zoals ik ook al eerder heb vermeld zit er aan onze TV-pakketten een opzegtermijn van 1 maand. Deze wordt op 09-12 opgezegd, vanaf dan kun jij ook weer wijzigingen verrichten op je abonnement!