Skip to main content
Beantwoord

account niet koppelen in app

• 5 februari 2025
  • 4 reacties
  • 35 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik kan mijn vaste abonnement van thuis niet koppelen in de app bij mijn mobiele abonnementen. Krijg melding dat deze reeds is gekoppeld met mijn huidige e-mail adres??

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@MrWilliam, dat gaan we oplossen! Ik heb de oorzaak gevonden, je e-mailadres stond namelijk nog gekoppeld aan je oude vaste abonnement bij ons. Dit heb ik nu opgelost. Je kan nu opnieuw de koppeling proberen, dit moet lukken! 

Bekijk origineel

4 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2626 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2025

Hi ​@MrWilliam, dat gaan we oplossen! Ik heb de oorzaak gevonden, je e-mailadres stond namelijk nog gekoppeld aan je oude vaste abonnement bij ons. Dit heb ik nu opgelost. Je kan nu opnieuw de koppeling proberen, dit moet lukken! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 6 februari 2025

Beste, Ik moest opnieuw inloggen en er staat een nieuwe te koppelen abonnement klaar. Echter als ik akkoord ga komt de melding ‘mislukt’. Als ik deze meldingen wegklik, zijn ook mijn gekoppelde mobiele abonnementen verdwenen… deze krijg ik nu ook niet meer zichtbaar… 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@MrWilliam, ik heb het via een andere weg geprobeerd. Wil jij het over een half uur weer proberen? Is het inmiddels wel gelukt om weer in je mobiele omgeving te komen?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 7 februari 2025

Alles is nu zichtbaar!! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen