Skip to main content
Beantwoord

Account koppelen lukt niet

• September 14, 2025
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Hi,

Het lukt niet om mijn internet abonnement (nog niet geleverd) te koppelen aan mijn bestaande mijn odido account. Het gekke is dat ik eerder wel info over dit nieuwe abonnement zag. Maar nu niet meer.

Als ik op koppelen klik krijg ik de melding: 
Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.

Beste antwoord door Julian van Neerbos

Hoi ​@Julian van Neerbos, daar ga ik je meteen bij helpen!

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnementen er direct bij kunnen pakken. Het eerste wat mij opvalt is dat er 2 aanvragen zijn geweest voor glasvezel, de 1e is geannuleerd en de 2e is op dit moment in oplevering. Beide klantnummers waren gekoppeld aan je account, hierdoor kon je het abonnement niet inzien. Ik heb de oude koppeling verwijderd en dit moet je binnen een uur kunnen zien in Mijn Odido. De koppeling zou automatisch gemaakt moeten zijn. Wil je dat na ongeveer 30/60 minuutjes willen controleren? Alvast bedankt! 

Hi ​@Tommie van Odido, ik zie het internet abonnement nu in mijn odido staan. Dank voor je hulp!

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • September 15, 2025

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnementen er direct bij kunnen pakken. Het eerste wat mij opvalt is dat er 2 aanvragen zijn geweest voor glasvezel, de 1e is geannuleerd en de 2e is op dit moment in oplevering. Beide klantnummers waren gekoppeld aan je account, hierdoor kon je het abonnement niet inzien. Ik heb de oude koppeling verwijderd en dit moet je binnen een uur kunnen zien in Mijn Odido. De koppeling zou automatisch gemaakt moeten zijn. Wil je dat na ongeveer 30/60 minuutjes willen controleren? Alvast bedankt! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Hi ​@Tommie van Odido, ik zie het internet abonnement nu in mijn odido staan. Dank voor je hulp!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • September 16, 2025

Geen dank ​@Julian van Neerbos, ik wens je nog een fijne dag! Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten.