Omdat ik glasvezel heb aangevraagd en al een internet abonnement heb (Odido-thuis, op hetzelfde adres, maar op verschillende adressen bekend in systeem) lukt het mij niet om het nieuwe glasvezel abonnement toe te voegen aan mijn app. Dat betekent ook dat ik mijn bestelling niet kan volgen.
Hoe kan ik dit oplossen?
bvd,
Berber
Van harte welkom bij Odido en op onze community!
Je kijkt er natuurlijk naar uit om gebruik te maken van Glasvezel. Ik snap goed dat je dan graag je bestelling wil volgen. Uiteraard help ik je hier graag bij!
Ik ben meteen gaan kijken, maar ik zie geen Mijn Odido account verbonden aan een eerder Internet + TV abonnement op dit adres. Een ander adres kan ik niet vinden of doel je op een Mobiel abonnement? Wil je deze aanvullende informatie toevoegen onder het kopje ‘Info voor moderator’?
Klopt het daarnaast dat je een account hebt met het e-mail adres wat eindigt op ….ers@hotmail.com?
Laat je het mij weten? Dan kijk ik meteen opnieuw met je mee!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.