Skip to main content
Antwoord

abonnement koppelen lukt niet

• October 19, 2025
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Goedemorgen, sinds anderhalve week heb ik weer een internet en tv abonnement bij Odido. Alles werkt naar behoren, alleen lukt het niet om mijn abonnement te koppelen. Op de website krijg ik onderstaande melding te zien:

En via de app deze: 

Kunnen jullie mij helpen dit op te lossen? 

Vriendelijke groeten, 

Joyce 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@joycesta90 

Had je eerder ook een Odido internet abonnement gekoppeld in dit account? Misschien is dat abonnement dan nog niet helemaal verwijderd.

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • October 19, 2025

Hallo ​@joycesta90 

Had je eerder ook een Odido internet abonnement gekoppeld in dit account? Misschien is dat abonnement dan nog niet helemaal verwijderd.

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • October 19, 2025

Hoi ​@Waqqas ,

Bedankt voor de tip! Er stond inderdaad nog een oud abonnement. Deze heb ik verwijderd waarna het koppelen wel is gelukt. 

Groetjes, Joyce 

• heeft eerste post geplaatst
  • October 22, 2025

Ik wil mijn abonnement toevoegen en wijzigen via de app maar de bevestigingscode gaat naar een oud tmobilethuis e-mailadres waar ik de inloggegevens niet meer van weet. Hoe kan ik dit e-mailadres wijzigen zodat ik de code op mijn prive e-mailadres krijg?

Met vriendelijke groet,