Skip to main content
Antwoord

Abonnement koppelen lukt niet

• October 2, 2025
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Hi,

Sinds een weekje ben ik terug bij Odido. Via de app probeer ik mijn abonnement te koppelen; er staat ook daadwerkelijk de melding “Er staat 1 abonnement voor je klaar om toe te voegen” 

Wanneer ik daadwerkelijk probeer te koppelen, krijg ik de volgende melding: “Er gaat iets niet goed.” 

Vorige week meerdere keren contact gehad met jullie klantenservice. De uiteindelijk conclusie was dat dit waarschijnlijk een storing was aan de zijde van Odido (authorisatie). Het probleem zou opgelost zijn, echter lukt het koppelen altijd nog niet. 

Hopelijk kunnen jullie via deze weg meedenken over een oplossing. 

Beste antwoord door Waqqas

@Berend93 

een moderator zou je Odido account kunnen verwijderen zodat je opnieuw kan beginnen. Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • October 2, 2025

Hallo ​@Berend93 

Heb je een abonnement genomen met nummerbehoud? Lukt het ook niet via de knop abonnement/prepaid koppelen onderaan?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • October 2, 2025

Hi,

in dit geval gaat het om een internet en tv aansluiting. In het verleden wel ook een mobiel en internet en tv aansluiting gehad. In andere topics lees ik dat het mogelijk hier mee te maken kan hebben. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • October 2, 2025

@Berend93 

een moderator zou je Odido account kunnen verwijderen zodat je opnieuw kan beginnen. Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.