Skip to main content

Beste Odido,

Het lukt me niet om mijn nieuwe klik&klaar abonnement te koppelen in mijn Odido.

Bij de klantenservice wordt ik van de ene naar de andere helpdesk doorgestuurd met 0 resultaat. Kunnen jullie wat voor mij doen?

Welkom op onze community! @Henk_C 

Goed dat je dit via deze weg nogmaals aangeeft. Sorry dat we dit nog niet voor je hebben opgelost. Ik help je graag verder! 

Ik ben meteen in het systeem gedoken om voor je te kijken, maar ik zie nog geen Mijn Odido account op het e-mail adres wat eindigt op: ...op@gmail.com

Klopt het dat je nog geen account hebt aangemaakt of heb je hier een ander e-mailadres voor gebruikt? Laat je mij weten? Ik sta klaar om je gelijk verder te helpen!

Hoi @Teresa van Odido dank je voor je reactie.  Mijn Odido account is geregistreerd onder hetzelfde email adres als het bovenstaande adres (wat ik ook voor de community gebruik) Groet Henk

@Teresa van Odido 

Ik krijg de onderstaande melding:

Hi @Henk_C, je wilt Klik&Klaar koppelen aan je bestaande Mijn Odido account van jouw mobiele abonnement. Ik zie alleen dat het 06 nummer wat bij ons bekend is, geen abonnement van ons is. Jij kunt daarom los een account aanmaken. Je kunt alleen koppelen als er twee abonnementen op hetzelfde adres staan, met dezelfde contactgegevens. Lukt het wel een los account aan te maken voor Klik&Klaar? Dat doe je door bij de inlogpagina een nieuw account te starten!

@Cheyenne van Odido 

Ik heb inderdaad (nog) geen mobiel abonnement bij Odido. Ik had al wel eerder een account aangemaakt waarop de de eerdere (beeindigde) klik&klaar staat geregistreerd.

Ik heb uiteindelijk mijn nieuwe klik en klaar abonnement toe kunnen voegen nadat ik het oude abonnement van mijn account had verwijderd. Mijn odido accepteert blijkbaar geen 2 klik-en-klaar abonnementen op 1 account ondanks dat het eerste al was beëindigd. Het is nu in ieder geval gelukt om mijn nieuwe abonnement aan mijn account toe te voegen maar de gegevens van mijn oude klik-en-klaar abonnement ben ik nu helaas wel kwijt (bv de factureren)

Reageer