Skip to main content

Abonnement koppelen Klik&Klaar

  • 31 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

Henk_C
  • is een King Poster
  • 31 reacties

Beste Odido,

Het lukt me niet om mijn nieuwe klik&klaar abonnement te koppelen in mijn Odido.

Bij de klantenservice wordt ik van de ene naar de andere helpdesk doorgestuurd met 0 resultaat. Kunnen jullie wat voor mij doen?

Uitgelichte reactie

4 november 2024

Hi @Henk_C, je wilt Klik&Klaar koppelen aan je bestaande Mijn Odido account van jouw mobiele abonnement. Ik zie alleen dat het 06 nummer wat bij ons bekend is, geen abonnement van ons is. Jij kunt daarom los een account aanmaken. Je kunt alleen koppelen als er twee abonnementen op hetzelfde adres staan, met dezelfde contactgegevens. Lukt het wel een los account aan te maken voor Klik&Klaar? Dat doe je door bij de inlogpagina een nieuw account te starten!

5 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4131 reacties
  • 1 november 2024

Welkom op onze community! @Henk_C 

Goed dat je dit via deze weg nogmaals aangeeft. Sorry dat we dit nog niet voor je hebben opgelost. Ik help je graag verder! 

Ik ben meteen in het systeem gedoken om voor je te kijken, maar ik zie nog geen Mijn Odido account op het e-mail adres wat eindigt op: ...op@gmail.com

Klopt het dat je nog geen account hebt aangemaakt of heb je hier een ander e-mailadres voor gebruikt? Laat je mij weten? Ik sta klaar om je gelijk verder te helpen!

 

 


Henk_C
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 31 reacties
  • 1 november 2024

Hoi @Teresa van Odido dank je voor je reactie.  Mijn Odido account is geregistreerd onder hetzelfde email adres als het bovenstaande adres (wat ik ook voor de community gebruik) Groet Henk


Henk_C
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 31 reacties
  • 2 november 2024

@Teresa van Odido 

 

Ik krijg de onderstaande melding:

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 4 november 2024

Hi @Henk_C, je wilt Klik&Klaar koppelen aan je bestaande Mijn Odido account van jouw mobiele abonnement. Ik zie alleen dat het 06 nummer wat bij ons bekend is, geen abonnement van ons is. Jij kunt daarom los een account aanmaken. Je kunt alleen koppelen als er twee abonnementen op hetzelfde adres staan, met dezelfde contactgegevens. Lukt het wel een los account aan te maken voor Klik&Klaar? Dat doe je door bij de inlogpagina een nieuw account te starten!


Henk_C
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 31 reacties
  • 4 november 2024

@Cheyenne van Odido 

 

Ik heb inderdaad (nog) geen mobiel abonnement bij Odido. Ik had al wel eerder een account aangemaakt waarop de de eerdere (beeindigde) klik&klaar staat geregistreerd.

Ik heb uiteindelijk mijn nieuwe klik en klaar abonnement toe kunnen voegen nadat ik het oude abonnement van mijn account had verwijderd. Mijn odido accepteert blijkbaar geen 2 klik-en-klaar abonnementen op 1 account ondanks dat het eerste al was beëindigd. Het is nu in ieder geval gelukt om mijn nieuwe abonnement aan mijn account toe te voegen maar de gegevens van mijn oude klik-en-klaar abonnement ben ik nu helaas wel kwijt (bv de factureren)


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen