Skip to main content
Antwoord

abonnement koppelen foutmelding in app en niet werkende tv

• October 10, 2025
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Hallo, 

Ik wil graag ons abonnement koppelen in de app maar krijg de foutmelding dat er “iets mis” is gegaan. 
Ik weet dat een abonnement eerst geannuleerd is en toen weer een nieuwe “besteld” is voor ons. Wellicht heeft het hier mee te maken. 
kan iemand mij helpen? 

En daarnaast kijken wij tv via de Odido app op de tv, we hebben het nu een aantal dagen maar ook al een aantal keer gehad dat het internet oid het niet deed en we dus niet konden kijken …. 
ik hoor graag wie me verder kan helpen of eventuele oplossingen? 
alvast bedankt!! 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Nikkivdun, ik wil je allereerst van harte welkom heten! 😀 Het is super om te zien dat je voor ons hebt gekozen en het is dan ook ontzettend belangrijk dat jij jouw abonnement goed kan inzien in jouw Mijn Odido account. Ik wil je hier graag mee verder helpen. Wil je jouw profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer? Zo kan ik namelijk gelijk met je meekijken en kan ik voor je aan de slag gaan. 

Ook wil ik je helpen zodat je weer zorgeloos tv kan kijken! Merk je op de momenten dat je geen tv kan kijken dat alleen de internet op de tv niet werkt of werkt op dat moment jouw internet helemaal niet? Dan zoek ik dit verder voor je uit! 

3 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • October 11, 2025

Hi ​@Nikkivdun, ik wil je allereerst van harte welkom heten! 😀 Het is super om te zien dat je voor ons hebt gekozen en het is dan ook ontzettend belangrijk dat jij jouw abonnement goed kan inzien in jouw Mijn Odido account. Ik wil je hier graag mee verder helpen. Wil je jouw profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer? Zo kan ik namelijk gelijk met je meekijken en kan ik voor je aan de slag gaan. 

Ook wil ik je helpen zodat je weer zorgeloos tv kan kijken! Merk je op de momenten dat je geen tv kan kijken dat alleen de internet op de tv niet werkt of werkt op dat moment jouw internet helemaal niet? Dan zoek ik dit verder voor je uit! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • October 11, 2025

Bedankt! Ik heb het aangepast in mijn profiel

Qua tv kijken: soms kunnen we alleen npo 1 en 2 kijken en de rest niet. We kijken via de app op de tv zonder mediabox. Router staat bijna naast de tv, wifi op mijn telefoon is gewoon 3 volle streepjes. Eerder deed de tv het wel gewoon maar nu geeft hij steeds dat er geen verbinding is… 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • October 13, 2025

Hoi ​@Nikkivdun, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik heb je abonnement er direct bij kunnen pakken. Ik zie dat het geannuleerde abonnement nog gekoppeld was aan je account, deze heb ik ontkoppeld. Kan je over 30 minuutjes controleren of je hem dan wel kunt koppelen? Als het niet werkt, kun je dan aangeven bij welke exacte stap het misgaat en welke melding je krijgt?

Daarnaast heb ik naar je verbinding gekeken en ik zie dat de Mediabox draadloos is aangesloten. Kan je deze eens bedraad aansluiten op het modem en controleren of je dan wel zonder problemen tv kunt kijken? Alvast bedankt!