Skip to main content
Beantwoord

abonnement is niet te koppelen aan mijn odido

Een eerder abonnement wat begin nov afgesloten is, is  geannuleerd vanwege verkeerd huisnr. 
Vervolgens vanaf 21 jan een nieuw glasvezel abonnement afgesloten, telefonisch. Het lukt nu niet om het abonnement te koppelen in mijn Odido. Meerdere malen geprobeerd.Telefonisch contact gehad met Odido; de tip was om een nieuw account in mijn Odido aan te maken, gedaan; koppelen lukt nog steeds niet. Er wordt aangegeven dat er een abonnement klaar staat om te koppelen , als ik vervolgens wil koppelen krijg ik de foutmelding; ‘er gaat iets niet goed’.

Kan het zijn dat er nog steeds gegevens niet goed staan?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@Kriz79 laten we allereerst ervoor zorgen dat je gegevens goed staan bij je abonnement! Bij je abonnement staat inderdaad het geboortejaar 1978 vermeld. Ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID-bewijs. Laat je weten wanneer je de kopie hebt verstuurd? Dan kunnen we het daarna gelijk voor je aanpassen! 

Wat betreft je account: gebruik je voor het inloggen het e-mailadres uit je profiel? Ik zie namelijk geen account terug met dat e-mailadres. Mocht je een ander e-mailadres gebruiken, vermelden het dan in je profiel. Dat kan in het veld bij '’info voor moderator'’. Ik lees in je bericht terug dat je het in de app probeert. Kun je de app verwijderen en opnieuw downloaden? Deze beschikt dan meteen over de nieuwste software. Kun je ook checken of je toestel is voorzien van de nieuwste software? Dat is van belang, zodat de app optimaal kan werken. Mocht dat niet lukken, kun je het proberen toe te voegen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt? Zo niet, dan verneem ik graag wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt (in een screenshot). Dan kan ik je hierbij verder helpen!

Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

Demy van Odido
Moderator

Goedemorgen ​@Kriz79! Wat leuk dat je een glasvezelabonnement bij ons hebt afgesloten, welkom! 😁 Natuurlijk wil je je gegevens kunnen bekijken in Mijn Odido. Ik help je graag.

Ik zie dat je geboortedatum in je profiel niet helemaal overeenkomt met wat in mijn systeem staat. Kun je dit voor mij controleren?

Ook wil ik graag weten of er al een ander abonnement is gekoppeld aan je Mijn Odido-account. Je kunt meerdere abonnementen alleen samenvoegen als ze op dezelfde naam staan. Of wil je alleen je thuisabonnement toevoegen?

Ik zie overigens dat er op het e-mailadres in je profiel geen account staat. Kun je nogmaals de stappen volgen via Mijn Odido Registreren? Laat het me weten als je ergens vastloopt, dan help ik je verder!

• is een nieuwe Poster
  • 20 maart 2025

Dank je wel voor je reactie Demy! 
Mijn geboorte datum is 06-01-1979.
(ik zie nu ook 1978 staan op de bevestiging) 

Nee, het gaan alleen om mijn thuisabonnement (tv + internet). 
Verder heb ik geen Odido producten. 

Ik heb gisteren op verzoek van Odido ee account verwijderd, om vervolgens een nieuw account te registeren. Dat lukt na een paar keer proberen. 

Als ik nu de Odido app open krijg ik een account. 
Ik krijg dan de opties ‘abonnement kopen’ of ‘bestaand abonnement koppelen’.

Als ik die tweede optie kies gaat alles goed totdat ik de autorisatiecode intik die ik in mijn mail ontvang.
De app geeft dan aan: ‘dit mobiele nummer kan ik niet koppelen’. 
(terwijl het om een 4- cijferige autorisatiecode gaat).

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Kriz79 laten we allereerst ervoor zorgen dat je gegevens goed staan bij je abonnement! Bij je abonnement staat inderdaad het geboortejaar 1978 vermeld. Ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID-bewijs. Laat je weten wanneer je de kopie hebt verstuurd? Dan kunnen we het daarna gelijk voor je aanpassen! 

Wat betreft je account: gebruik je voor het inloggen het e-mailadres uit je profiel? Ik zie namelijk geen account terug met dat e-mailadres. Mocht je een ander e-mailadres gebruiken, vermelden het dan in je profiel. Dat kan in het veld bij '’info voor moderator'’. Ik lees in je bericht terug dat je het in de app probeert. Kun je de app verwijderen en opnieuw downloaden? Deze beschikt dan meteen over de nieuwste software. Kun je ook checken of je toestel is voorzien van de nieuwste software? Dat is van belang, zodat de app optimaal kan werken. Mocht dat niet lukken, kun je het proberen toe te voegen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt? Zo niet, dan verneem ik graag wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt (in een screenshot). Dan kan ik je hierbij verder helpen!

Ik hoor het graag van je! 

• is een nieuwe Poster
  • 21 maart 2025

Kopie is zojuist gestuurd.

ik heb maar 1 mail; cvriends79@outlook.com

ik heb het account verwijderd en er opnieuw een aangemaakt. Is deze nu wel zichtbaar?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Kriz79, ik zie de koppeling nu inderdaad wel terug en het abonnement staat ook goed gekoppeld, klopt dit? Ik heb zojuist de geboortedatum voor je aangepast. Als het goed is moet nu alles goed staan! 

• is een nieuwe Poster
  • 24 maart 2025

Goedemorgen, ja, ik zie nu de gegevens staan!

Top, dank je wel voor je/jullie hulp!!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen