Skip to main content

Abonement koppelen

• November 13, 2025
  • 9 reacties
  • 58 Bekeken

Goedemiddag, 

Ik heb een internet + tv abonnement bij jullie, maar als ik deze wil koppelen aan mijn odido account, wordt er een foutmelding aangegeven. 

Hoe kan ik mijn abonnement koppelen aan mijn account? 

Met vriendelijk groet, 

Raveendiran Maillu 

November 14, 2025

Hoi ​@Raveendiran, welkom op onze community!

Ik help je graag verder bij het koppelen van je abonnement. Denk eraan dat alle gegevens hetzelfde moeten zijn van beide abonnementen om dit te kunnen koppelen, de voorletters, voor- en achternaam, geboortedatum en adres, anders is de koppeling niet mogelijk.

Om je verder te helpen heb ik wat meer gegevens van je nodig, kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik op onderzoek uit! 

9 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • November 14, 2025

Hoi ​@Raveendiran, welkom op onze community!

Ik help je graag verder bij het koppelen van je abonnement. Denk eraan dat alle gegevens hetzelfde moeten zijn van beide abonnementen om dit te kunnen koppelen, de voorletters, voor- en achternaam, geboortedatum en adres, anders is de koppeling niet mogelijk.

Om je verder te helpen heb ik wat meer gegevens van je nodig, kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik op onderzoek uit! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • November 14, 2025

Goedeamiddag, 

Bedankt voor u reactie. 

Ik heb geprobeerd om mijn profiel aan te vullen met de gegevens, maar dit lukt niet doordat ik de avatar niet zie staan in de app. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Raveendiran, sorry! De gegevens die Tommie vraagt dien je aan te vullen in de Community, niet de Mijn Odido app. Hij bedoelt deze stappen dus voor de Community pagina waar je nu op zit. Je kan daar klikken op jouw Raveendiran profiel en daar de gevraagde gegevens toevoegen. Vergeet niet alles in te vullen. Geef een seintje in dit topic wanneer je dat hebt gedaan. Dankjewel!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • November 15, 2025

Goedemorgen, 

Dat is duidelijk. Ik heb de gegevens zojuist aangevuld. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Raveendiran, super bedankt! Ik zie je gegevens staan. Ik kan hier alleen geen ander abonnement vinden dan je Internet+TV abonnement bij ons. Gaat het 100% zeker om het 06-nummer wat in je Community profiel staat, is dit ook een Odido abonnement? Ik kan op dit 06-nummer geen abonnement of Mijn Odido account vinden. Laat het mij weten en pas anders het 06 nummer aan!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • November 15, 2025

Hi ​@Cheyenne van Odido

Mijn excuses, Ik heb een Internet+Tv en Telefoon abonnement bij jullie. Zojuist heb ik het juiste nummer aangepast in mijn gegevens. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Raveendiran, dankjewel! Je hebt nu een vast telefoonnummer in je Community profiel gezet, van je vaste lijn. Deze kan je niet koppelen in Mijn Odido. Laten we opnieuw beginnen, zodat ik je kan helpen!

• Ik zie dat je momenteel een Mijn Odido account hebt rondom jouw Internet+TV abonnement. Klopt het dat jij hier toegang tot hebt?
  • Binnen je Internet+TV abonnement staat namelijk een oud @t-mobilethuis e-mailadres die niet meer in gebruik is. We zijn gestopt met deze e-maildienst. Wil je dat ik deze sowieso wijzig in jouw huidige e-mailadres?
  • Ik kan op het 06-nummer wat eerder in je Community profiel stond, geen Odido account vinden. Het klopt dus dat je géén mobiel abonnement bij ons hebt? Je hoeft dan niks te koppelen. Als je wilt dat ik je e-mailadres wijzig, dan kan je met dit e-mailadres een Mijn Odido account aanmaken. Zo krijg je makkelijk inzicht in je abonnement

Ik hoor het graag!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • November 15, 2025

Hi, 

Bedankt voor je reactie. 

• Het klopt dat ik nu een Mijn Odido account heb, maar hier staan geen abonnementen aan gekoppeld, en heb nog wel toegang hierin.

• En het zou fijn zijn als u het e-mailadres van het Internet+TV abonnement wijzigt naar mijn huidige e-mailadres. 
• Ik heb geen mobiele abonnement bij jullie alleen een vaste telefoon abonnement. 

Ik zie graag je terugkoppeling tegemoet. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Raveendiran, nu is het mij helemaal duidelijk! Dankjewel. Ik heb je e-mail meteen aangepast. Je kunt nu met je hotmail e-mailadres een nieuw account aanmaken. Log daarvoor helemaal uit en klik bij het inlogscherm op de knop '’Ik heb nog geen account'’. Je kunt daar met je hotmail adres een account aanmaken, je hebt dan inzicht in je abonnement! 😁