Vandaag gebeld met de klantenservice van Odido met de vraag of ze nog een aanbod hebben om mij langer als klant te willen? Ik betaal nu 55 euro inclusief ESPN en Viaplay, dit gaat binnenkort naar 87,99. Wordt ik nieuwe klant, dan betaal ik: 12x 46,50 en 12x 76,50(op basis van 2 jaar), blijf ik klant: 10x56,50 en 18x 76,50.. kortom Odido wil graag bestaande klanten houden…. Dus niet… Het beste wat ik kan doen zegt klantenservice is opzeggen en opnieuw afsluiten of niet zeuren, dan ben je toch met ze alle lekker bezig en zenden we de oude meuk terug en krijg je weer nieuwe meuk met monteur bla bla, wat een onzin. Hoe staat Odido hier nu zelf in? Als ik nu opzeg en weer opnieuw afsluit, zit ik dan zonder internet en tv? Of als ik bijvoorbeeld kies voor de mogelijkheid: ik heb een andere aanbieder (odido overstap service) en dan kunnen ze zit intern bij hunzelf doen?
Hallo
Als je nu je abonnement opzegt dan is er een maand opzegtermijn en als je tijdens de opzegtermijn een nieuwe abonnement afsluit dan zal deze vanzelf geannuleerd worden omdat er dan al een Odido abonnement actief is op het adres.
Het kan wel maar dan moet je wachten totdat Odido definitief is stopgezet en daarna zit je minimaal 2 weken zonder.
Thanks voor je reactie. Het is toch schandalig dat Odido niks doet aan bestaande klanten behoud? Pijnlijk duidelijk wat het verdien model van dit soort bedrijven is, of bestaande klanten uitmelken of hopen dat iemand zijn abonnement stilzwijgend verlengd en ineens veel meer betaald. Jammer want ben/was best tevreden zo..
Dit alles wat je opbrengt werkt ook hetzelfde bij energie contracten, dus heel vreemd is deze constructie niet.
Kortingen of spullen worden vaak gebruikt om een klant ‘binnen te harken’ , ben zelf meer van altijd goedkoop.
Heb ooit een energie leverancier bij verlenging tot op de cent bewezen, dat ik het gat aan het dichtlopen was voor nieuwe klanten. Het scheelde omgerekend nog geen €0.10 op de korting die ze nieuwe klanten gaven, maar waarbij ik dus overging naar het volle pond.
Zie hier de KPN Welkom …
Bij die energieleverancier is het mij toen, met dat bewijs, wel gelukt om nog een ‘korting’ te bedingen. Maar 2 jaar later klopte ik weer aan, toen waren ze niet om te buigen .. ja, dan ben ik weg!
zegt klantenservice is opzeggen en opnieuw afsluiten of niet zeuren,
Hopelijk heeft de klantenservice dit niet woordelijk gezegd, want dat is natuurlijk wel een beetje over de lijn van klantvriendelijkheid.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.