Vandaag gebeld met de klantenservice van Odido met de vraag of ze nog een aanbod hebben om mij langer als klant te willen? Ik betaal nu 55 euro inclusief ESPN en Viaplay, dit gaat binnenkort naar 87,99. Wordt ik nieuwe klant, dan betaal ik: 12x 46,50 en 12x 76,50(op basis van 2 jaar), blijf ik klant: 10x56,50 en 18x 76,50.. kortom Odido wil graag bestaande klanten houden…. Dus niet… Het beste wat ik kan doen zegt klantenservice is opzeggen en opnieuw afsluiten of niet zeuren, dan ben je toch met ze alle lekker bezig en zenden we de oude meuk terug en krijg je weer nieuwe meuk met monteur bla bla, wat een onzin. Hoe staat Odido hier nu zelf in? Als ik nu opzeg en weer opnieuw afsluit, zit ik dan zonder internet en tv? Of als ik bijvoorbeeld kies voor de mogelijkheid: ik heb een andere aanbieder (odido overstap service) en dan kunnen ze zit intern bij hunzelf doen?
Beantwoord
Abbbonement verlengen of opnieuw klant worden?
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Als je nu je abonnement opzegt dan is er een maand opzegtermijn en als je tijdens de opzegtermijn een nieuwe abonnement afsluit dan zal deze vanzelf geannuleerd worden omdat er dan al een Odido abonnement actief is op het adres.
Het kan wel maar dan moet je wachten totdat Odido definitief is stopgezet en daarna zit je minimaal 2 weken zonder.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.