Skip to main content

Ik heb al tijden een zakelijk mobiel abonnement via Odido op mijn eenmanszaak. Daarnaast heb ik een prive internet abonnement via Odido.

Als ik inlog op Odido, dan zie ik alleen mijn zakelijk mobiel abonnement als product dat ik afneem. Ik heb zojuist het mailadres (prive mail adres) van deze account gewijzigd naar mijn zakelijke mail adres, wel zo handig dan kan ik onderscheid maken tussen prive en zakelijk.

Maar nu kan ik niet meer met mijn prive mail adres inloggen om de account van het internet abonnement? 

Hoe los ik dit op?

Hi RSH, leuk om te lezen dat je zowel een zakelijk mobiel abonnement als een internet abonnement bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat je mobiele abonnement nu op je zakelijke e-mailadres staat. Als ik kijk naar je internet-abonnement zie ik helemaal geen Mijn Odido-account staan. Op je privé e-mailadres bestaat er ook geen oud account (meer). Als je via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaakt met je privé e-mailadres zou het moeten lukken om vervolgens je internet-abonnement hieraan te koppelen.

Laat je het me weten of het werkt? 😄

Hi RSH, leuk om te lezen dat je zowel een zakelijk mobiel abonnement als een internet abonnement bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat je mobiele abonnement nu op je zakelijke e-mailadres staat. Als ik kijk naar je internet-abonnement zie ik helemaal geen Mijn Odido-account staan. Op je privé e-mailadres bestaat er ook geen oud account (meer). Als je via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaakt met je privé e-mailadres zou het moeten lukken om vervolgens je internet-abonnement hieraan te koppelen.

Laat je het me weten of het werkt? 😄

Beste Marciano, het is gelukt! Dank!

Superfijn dat het is gelukt en natuurlijk graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu alvast een heel fijn weekend! 

Reageer