Skip to main content

Goedendag allemaal,

 

Heb een whatsapp berichtje ontvangen dat er iets is gewijzigd in klantvoordeel in op mijn adres. De korting op Unlimited van klantvoordeel is vervallen, staat er ook. Ik heb echter geen wijziging aangebracht.

 

Kan iemand mij helpen met wat ik hiermee moet?

 

Alvast bedankt

Hallo @OptimusPrime1974 

T-Mobile stuurt geen Whatsapp berichtjes over klantvoordeel 😅

Je kan zelf controleren of je nog korting hebt in je My T-Mobile account onder klantvoordeel of in de app onder abonnement.


Bedankt Waqqas,

 

Vreemd want de link in het Whatsapp-berichtje verwijst wel juist door naar myt-mobile.

 

Overigens lijkt er niets gewijzigd te zijn, want ik heb nog steeds het klantvoordeel uitgaande van wat er in MY T-MOBILE account staat.


@OptimusPrime1974 Pas op want wat @Waqqas  zegt klopt. TM stuurt GEEN Whatsapp

oplichters die je gegevens willen stellen doen dat wel.

Mijn advies Verander onmiddellijk je inlog wachtwoord in je MyTmobile account.

Neem het zekere voor het onzekere.

Log nooit in. Klik nooit op linken via whatsapp zelfs niet van Familieleden die z.g. Een nieuw telefoonnummer hebben. 

Groetjes


Bedankt Cris voor de waarschuwing….