Skip to main content

Goedenavond, 

Ik kreeg vandaag een SMS binnen dat mijn mobiel netwerk en mijn SMS geblokkeerd is omdat het mij niet gelukt is om op tijd een kleine openstaande factuur te betalen. Nu wil ik die direct betalen zodat er geen problemen ontstaan alleen omdat ik bijna nooit gebruik maak van Mijn T-Mobile en het alweer een tijd geleden is dat ik ingelogd geweest ben weet ik mijn e-mail niet meer.

 

Ik ben al uren bezig geweest met het nadenken het brainstormen en heb via de wachtwoord reset verschillende e-mailadressen geprobeerd die het mogelijk had kunnen zijn maar met geen succes dus nu hoop ik eigenlijk dat een T-Mobile moderator mij mogelijk hiermee kan helpen. 

 

Ik kan niet bellen meer omdat dat geblokkeerd is en ook geen SMS sturen omdat dat geblokkeerd is tot de openstaande factuur betaald is dus probeer ik via hier contact te zoeken. 

Hi Dion, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je geblokkeerd bent door een openstaande factuur. Wel goed om te lezen dat je direct wilde inloggen om de betaling te doen. Nu moet dat natuurlijk wel lukken en ik help je hier graag bij. Het e-mailadres dat gekoppeld staat aan je My T-Mobile account is hetzelfde e-mailadres dat bij ons gekoppeld staat aan je abonnement. Waarop je alle mails ontvangt of zou moeten ontvangen. Het is een outlook-account. Lukt het hiermee om het juiste e-mailadres te vinden? Zo niet, stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan help ik je op een andere manier aan het e-mailadres! 😄


Reageer