Skip to main content
Beantwoord

Wachtwoord resetten werkt niet

• July 18, 2026
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Goedemorgen, heb een tijd lang odido abbonement gehad. Daarna overgedragen naar zakelijk (werkgever) met zelfde nummer. Nu weer privé. Wil dus inloggen, maar er is geen account met wachtwoord meer. Kan er ook geen aanmaken, want dan wordt aangegeven dat er wel al een bestaat op dit e-mail adres. Maar resetten werkt niet, de e-mails komen niet aan. Dit heeft waarschijnlijk te maken met eerst zakelijk en. U particulier. Kan iemand dit voor mij oplossen s.v.p. en/of aangeven hoe dit kan worden opgelost? 

veel dank! 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Tomas, superleuk dat je al zolang bij ons bent met zowel je particuliere als zakelijke abonnement. Je oude abonnement zal dan inderdaad nog gekoppeld staan. Hier help ik je graag bij. Ik heb je zojuist via Webcare Moderator een DM gestuurd. Reageer je daar op me? Dan doen we daarna nog 1 check voordat ik in je gegevens mag kijken. Dan heb je daarna binnen no time je nieuwe abonnement weer gekoppeld! 😊

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • July 18, 2026

Goedemorgen ​@TomasvandenOuden De snelste manier in het weekend is om langs een Odido shop te gaan. Lukt dat niet moet je wachten op de hulp van een moderator die in het weekend niet altijd aanwezig zijn tijdens de vakantieperiodes.

De eigenaar van het zakelijke account moet je volgens mij afmelden is dat al gebeurd?

Succes

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Tomas, superleuk dat je al zolang bij ons bent met zowel je particuliere als zakelijke abonnement. Je oude abonnement zal dan inderdaad nog gekoppeld staan. Hier help ik je graag bij. Ik heb je zojuist via Webcare Moderator een DM gestuurd. Reageer je daar op me? Dan doen we daarna nog 1 check voordat ik in je gegevens mag kijken. Dan heb je daarna binnen no time je nieuwe abonnement weer gekoppeld! 😊