Skip to main content

Voornaam aanpassen op My T-Mobile 3

  • 9 December 2022
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Ik ben bijna 1 jaar verder en is niks gemaakt. Ik krijgen wel telefonisch contact met technische hulp als mijn abonament was bijna voorbij. Sinds als heb ik verlengt niemand meer gebeeld. Voor de derde keer moet ik een nieuw topic starten omdat de vorige gesloten zijn terwijl het probleem niet is opgelost. Kan ik nog wat hulp verwachten, of moet ik geïnteresseerd zijn in het aanbod van een andere provider ? 

Goedemorgen @danielowacz Je hebt ook veel tips gehad, heb je die allemaal opgevolgd en uitgeprobeerd?


Ik heb genoeg tijd gehad voor alles paar keer proberen. Loskoppelen aankoppelen, paar keer accounts verwijderen en op nieuw gemaakt. Ik denk kan nog ergens zien hoeveel keer heb ik naar klantenservice gebeld. En elke keer moet ik helemaal verhaal op nieuw beginnen omdat elke keer heb ik iemand anders an de lijn.


Bedankt voor help. Wij zijn week verder en nog niks gehoord. Goede klantenservice.


Hi @danielowacz 

Excuses dat het zo lang duurt. Ik heb je case opnieuw doorgezet naar de technische afdeling zodat ze dit verder kunnen onderzoeken. Ergens gaat het mis en zij gaan dat achterhalen en voor je oplossen. Ik verwacht dat je binnen 14 werkdagen een terugkoppeling krijgt. Nogmaals excuses voor het ongemak!


Reageer