Ik heb in september en oktober een herinnering gekregen via sms dat ik afgesloten was en die bedragen betaald via de link. Echter. Kreeg ik bijde kregen dat ik nog een bedrag van 71. Nog wat moest betalen voor ik weer aan gesloten werd ! Nu heb ik een brief gekregen dat ik binnen 15 dagen 300 euro moet betalen. Wat open staat maar staan de maanden september en okt als onbetaald ! Terwijl ik deze 2 maanden. Dus 124 en 71 euro heb betaald in september en in oktober nu is me simkaart helemaal geblokkeerd ! En weet ik niet hoe het allemaal zit omdat ik dus ook niet meer kan inloggen op my Odido omdat ik geen sms’jes kan ontvangen dus kan ook helemaal niets meer controleren
Hallo
- van je factuur van juli 2023 met dit factuurnummer: 901508023443staat nog een gedeelte open, namelijk € 231,64. Dit had al voor 27-07-2023 betaald moeten zijn;
- de factuur van oktober 2023 met dit factuurnummer: 901519070209. Het gaat om een bedrag van € 71,22 en had voor 27-10-2023 betaald moeten zijn;
- de factuur van november 2023 met dit factuurnummer: 901522632175. Het gaat om een bedrag van € 71,22 en had voor 27-11-2023 betaald moeten zijn;
- de factuur van december 2023 met dit factuurnummer: 901526612523. Het gaat om een bedrag van € 71,22 en had voor 27-12-2023 betaald moeten zijn.
Je hebt dus een totale achterstand van € 445,30. Daarnaast zie ik dat er incasso's van meerdere facturen niet zijn gelukt, waardoor er facturen weer open zijn komen te staan. Ook zie ik dat je handmatig bedragen naar ons hebt overgemaakt. Deze zijn in goede orde verwerk en verrekend met de facturen die ook openstonden in je account. Bovenstaande facturen staan momenteel open in je account, waarvoor je een achterstand hebt. Je kunt het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Houd er rekening mee dat je bij Tele2 altijd achteraf betaald. De factuur van bijvoorbeeld december, ging over de maand november!
Wat alvast goed is om te weten: we kunnen je oude Tele2 abonnement niet meer heractiveren. HWel kun je uiteraard een nieuw abonnement afsluiten met Nummerbehoud, maar hiervoor dient wel eerst het volledige openstaand bedrag in je account betaald te worden. Daarnaast zie ik ook dat je factuur van januari is opgesteld en dat deze een bedrag betreft van € 810,79 en 71,22. Deze dient pas voor 27-01-2024 betaald te worden. De factuur betreft zo hoog, omdat er nu een afkoop in rekening is gebracht. Omdat je nog in contract zat, betreft de afkoop 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nog open had staan. Je hebt dus een totaal openstaand bedrag van € 1327,31. Als je dit bedrag betaald, kunnen we samen met je kijken naar hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen!
Maar ik heb op 9 januari een brief van jullie gekregen ( en sms ) dat ik een open staand bedrag had van 300 nog een wat euro ! En ik die binnen 15 dagen moest betalen ! Die 15 dagen zijn volgens mij nog niet om ?? En dan is dit wel wat er gebeurd !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.