ik heb nieuwe mobiel met abonnement binnen met verlenging, maar zie nog de huidige abonnement staan op de odido app
de nieuwe staat niet gekoppeld?
wie kan mij helpen?
ik heb nieuwe mobiel met abonnement binnen met verlenging, maar zie nog de huidige abonnement staan op de odido app
de nieuwe staat niet gekoppeld?
wie kan mij helpen?
Hallo
Wanneer heb je de verlenging afgesloten en heb je wel al een mail ter bevestiging?
Soms kan het even duren voordat je verlenging zichtbaar is in de app maar heb je ook al gekeken op de bestelstatus pagina?
https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus
gisteren verlengd en heb het vandaag binnen staat er op dat de ingangsdatum per direct start wanneer je toestel binnen is. maar zie het nergens staan, wel dat er huidig internet staat en die nieuwe informatie van de mobiel maar de internet is niet actief,
kunt u mij helpen met ontkoppelen van huidig abonnement?
heb alleen bestelling bevestiging niet van de verlenging of dergelijks
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.