Skip to main content

Op het bestel overzicht voor tv en internet zijn de voorletters verkeerd en er staat een verkeerde geboortedatum.

een nieuw mailadres aangemaakt om toch in de app te kunnen komen maar ook met de “verkeerde” gegevens krijg ik geen toegang tot de app.

heb ook een mobiel abonnement met de goede gegevens waar ik wel op kan inloggen.

hoe krijg ik deze beide in dezelfde account?

Hoi Rick, van harte welkom op de Community! Goed dat je al hebt gezien dat je voorletters niet overeenkomen en dat je geboortedatum bij een van de abonnementen niet klopt. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Deze mail komt straks terecht bij mijn collega, zodat hij of zij je gegevens kan wijzigen. Wil je mij alvast je geboortemaand doorgeven? Dan geef ik alvast door of je mobiele of thuis-abonnement gewijzigd moet worden.

Laat je het me weten als je mijn mail hebt ontvangen en als je hebt gereageerd? Dan heb je binnen no time beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account! 😄

Goedemorgen Marciano,

mijn geboorte maand is maart.

de mail heb ik ook ontvangen en beantwoord, hopelijk is het nu zo geregeld.

bedankt voor je reactie !

Hoi Rick, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb je mail ook ontvangen en ik heb je initialen en geboortedatum gewijzigd. Als je je abonnement nu koppelt aan Mijn Odido waar je mobiele abonnement al in staat moet het werken. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hoi Rick, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb je mail ook ontvangen en ik heb je initialen en geboortedatum gewijzigd. Als je je abonnement nu koppelt aan Mijn Odido waar je mobiele abonnement al in staat moet het werken. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Het is gelukt, vrij simpel te doen.

helaas wel na het inloggen geconstateerd dat het nummerbehoud niet is doorgevoerd terwijl ik hier wel een bevestiging van heb ontvangen op 5 januari.

Hey Rick, fijn dat het is gelukt en bedankt voor de terugkoppeling! Ik zie op je nummer (01) helemaal niks terugkomen over nummerbehoud. Gaat het wel om dit nummer of een ander nummer? Heb je toevallig een recente bestelling geplaatst? Zo ja, heb je dan het ordernummer voor me? Mocht je geen ordernummer hebben, stuur me dan het juiste 06-nummer - mocht deze anders zijn dan degene die ik al heb. Dan duik ik er graag voor je in! 😄

Hoi marciano

Het gaat niet om mijn mobiele nummer maar over de vaste huisaansluiting. Mijn oude nummer zou overgezet worden naar Odido maar er staat nu een nieuw nummer in de app.

de onderstaande bevestiging is van 5 januari

Hoi Rick, duidelijk en bedankt voor de terugkoppeling! Aangezien het om een vaste aansluiting gaat tag ik mijn collega's van Thuis om je hierbij te helpen! @Teresa van Odido @Tommie van Odido 

Reageer