Skip to main content

Ik probeer voor het eerst in te loggen bij odido met mijn t-mobile inloggegevens, maar na invoeren email en wachtwoord wordt om een tweestapsverificatie code gevraagd. Ik krijg geen sms met een code en ook in mijn google authenticator app staat Odido niet geregistreerd als tweestapsverificatie.

Graag krijg ik hulp om in te kunnen loggen op mijn account.

Hoi Hans, allereerst van harte welkom op de Community! Goed dat je gebruik wil maken van Mijn Odido, altijd handig! Klopt het dat het gaat om een Internet + TV (Thuis) abonnement? Ik zie dat 2FA wel ingesteld staat aan een authenticatie-app. Om dit via de Community te wijzigen naar een SMS, moet er een strenge controle plaatsvinden. Ik tag mijn collega's van Thuis even, zodat zij dit met je kunnen oppakken. @Nora van Odido @Teresa van Odido 

Is er toevallig een Odido shop bij jou in de buurt en heb je de mogelijkheid om dit weekend even binnen te lopen? Dan kunnen mijn collega's in de shop je hier ook bij helpen. Op vertoon van je legitimatie mogen zij tweestapsverificatie namelijk uitzetten. Dan weet je zeker dat je de winkel uitloopt met de juiste instellingen voor tweestapsverificatie! 😊

Reageer