Skip to main content

Goeiedag! Vandaag Mijn Odido geactiveerd als app op mobiel, tablet en via de website. Op mobiel en tablet kan ik inloggen in de app met mijn pincode van vijf cijfers. Als ik op mobiel of tablet via de website van Odido wil inloggen, moet ik dat doen via een tweestapsverificatie. Blijkbaar heb ik ingesteld tijdens het inloggen dat ik een code wil via sms. Vervolgens heb ik ook mijn Microsoft Authenticator app geactiveerd voor de account Odido, dat lijkt me eenvoudiger, alleen krijg ik toch steeds een code via de sms en dat wil ik niet meer. Ik kan bij de instellingen dit niet zelf aanpassen. Hoe kan ik dit oplossen? Hartelijk dank!

Hi @yakketoetel 

Ik kan jou daarbij helpen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!

Hi @yakketoetel 

Ik kan jou daarbij helpen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!

Hallo Hajar. Zojuist een bericht verstuurd. Ik ben benieuwd. Dank je wel!

Reageer