Skip to main content

Ik probeer in te loggen op My T-Mobile, maar heb tweestapsverificatie ingesteld staan. Helaas heb ik de account van T-Mobile uit die app gegooid omdat ik wilde overstappen van de ene naar de andere app.

 

Ik heb net de klantenservice gebeld en met Fatima gesproken. Zij heeft met mee meegekeken en gedacht en samen hebben we het volgende geprobeerd.

  • Inloggen op de T-Mobile app op de telefoon. Hierbij kreeg ik de melding dat ik de authenticatie-app moet openen en de 6-cijferige code moet invoeren.
  • T-Mobile app verwijderen en weer installeren. Dat geeft hetzelfde resultaat.
  • Inloggen op de website vraagt ook om 2FA code uit de authenticator app.
  • Authenticator app backup proberen terug te zetten. Dat kan niet omdat ik deze account er meer dan 48 geleden uit had gehaald.

Weet iemand hoe ik 2FA nu nog kan overzetten naar een andere app of weer via SMS kan instellen? Nu kan ik niet bij mijn gegevens en facturen….. de technische dienst van de klantenservice zegt dat ze het niet kunnen.

 

mvg,

 

Xander Schoolen

Hi @aschoolen 

Goed dat je je klantnummer al hebt toegevoegd aan je profiel. Ik heb daardoor je gegevens erbij gepakt en 2FA en je My T-Mobile account ontkoppeld. Je kan een nieuw account aanmaken en opnieuw 2FA instellen zoals je zou willen. Laat je even weten of het zo lukt?


Hoi Hajar,

 

ik kan inderdaad weer inloggen en heb 2FA weer aangezet met mijn nieuwe app. Ik kan nu wel inloggen, maar mijn klantgegevens staan niet gekoppeld aan het mailadres. Toevoegen lukt nu niet,

Als ik kies voor “Bestaand abonnement toevoegen” en dan “Internet” en dan op Verder druk, gebeurt er niks.

 

Ik probeer het morgen nog wel een keer, want ik gok dat de pagina een beetje moeite heeft met het omzetten van de naam naar Odido?

 

mvg,

Xander


Goedemorgen,

 

we zijn nu een paar dagen verder, en ik heb verschillende keren geprobeerd om mijn abonnement weer toe te voegen, zowel op de telefoon als op de computer met verschillende browsers.

Ik kan nu klikken op “abonnement toevoegen”, dan Internet, dan postcode invullen.

Bij het volgende scherm staat in de tekst dat ik mijn geboortedatum moet invullen, maar net boven het invulveld staat “Ingangsdatum”. Ik heb beide geprobeerd, maar als ik dan op “Volgende stap” druk, krijg ik een 4-cijferige code in mijn mail en als ik die invul krijg ik de melding “Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens”.

 

Heb je enig idee wat ik nog kan doen om het abonnement wel weer toe te voegen?


Goedenavond,

 

weer een paar dagen verder, maar nog geen succes om ons internet-abonnement weer toe te voegen aan de account. Kan iemand me helpen om dit weer voor elkaar te krijgen? Ik krijg steeds de melding:

“Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens”.

Na 10x die melding heb ik er niet veel vertrouwen in dat het spontaan opgelost wordt, dus hoor ik graag wat het probleem precies is en hoe het opgelost kan worden. Als er informatie van mij nodig is hoor ik het graag, als er iets aan de kant van T-Mobile/Odido moet gebeuren zou ik dat graag zien gebeuren…..

 

mvg,

 

Xander Schoolen


Hi @aschoolen 

Ik zie dat er geen actieve account was gekoppeld. Zou je opnieuw een account kunnen aanmaken en proberen te koppelen? Als het niet werkt dan zet ik het door naar onze technische afdeling. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met de volgende informatie?

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Hey @aschoolen, ik kreeg het euvel doorgestuurd van @Hajar van Odido. Ik mis alleen nog een 06 nummer die je probeert te koppelen. Ik kan namelijk nergens een nummer vinden die bij ons geregistreerd staat. Kan je mij een privébericht sturen met het 06 nummer dat je wilt koppelen? Alvast bedankt!  


Ik heb het zelfde probleem ,ben al maanden mee bezig nog steeds geen oplossing 


Hoi @Sebregts, kan je me iets meer informatie geven over waar je precies tegenaanloopt? Gaat het om het Mijn Odido-account voor je mobiele abonnement waar je niet kan inloggen door 2FA? Ik zie dat er een authenticatie app staat ingesteld. Tijdelijk uitzetten kan in een van onze shops op vertoon van je legitimatie. Anders kan ik 2FA wijzigen van authenticatie app naar SMS. Stuur me in dat geval even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN! 😄


Reageer