Skip to main content

Hi,

Vorig jaar bij de t-mobile winkel zowel een nieuw mobiel abonnement als een tv+internet abonnement afgesloten.

In december 2023 is dan eindelijk alles geïnstalleerd.
Omdat mijn hotmailadres bij mijn vorige provider gebruikt werd kon ik dit mailadres niet gebruiken voor mijn account van Odido. 
Voor Odido daarom mijn gmail gebruikt, alleen krijg ik nu het TV+Internet abonnement er niet aan gekoppeld. Er moet een bevestigingscode gestuurd worden, die blijkbaar naar mijn hotmail zou moeten. Maar deze komt niet aan.
Meerdere keren contact met Odido hierover gehad, alle medewerkers vinden het gek en weten het eigenlijk niet. Laatste keer zou het aan mijn voorletters liggen, waarbij de aanvraag en mijn account niet overeen kwamen. Tot op heden lukt het nog steeds niet en ik word er een beetje moedeloos van dat eigenlijk niemand weet wat nu de oplossing is.

Weet hier iemand hoe dit opgelost kan worden?

Gr. Shanna

Hallo @Shanna_Lmk, welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Ik heb gelijk even zitten kijken en ik zie inderdaad dat bij je mobiele abonnement je G-mailadres gekoppeld staat en bij je Internet + TV abonnement je hotmailadres. Dit zou in principe niks uit moeten maken. Je kunt beide abonnementen alleen samenvoegen in één account als de naam + adresgegevens overeenkomen met elkaar. Ik zag ook gelijk dat er bij je mobiele abonnement een initiaal vermeld stond en bij je Internet + TV abonnement niet, vandaar dat je deze ook niet samen kon voegen in één account. Dit heb ik dan ook gelijk voor je aangepast en nu komen beide namen overeen met elkaar. Zou je het nu kunnen toevoegen in je account? 

Ik verneem graag een reactie of het is gelukt! 

Hallo @Pharwin van Odido , ik heb het gelijk geprobeerd, maar de bevestigingscode krijg ik nog steeds binnen op mijn hotmail.

Of moet ik 24 uur wachten tot ik dat weer kan proberen na jou aanpassing?

@Shanna_Lmk dat heeft te maken met dat je het Internet + TV abonnement probeert toe te voegen aan je bestaande account en dus de verificatiecode wordt verstuurd naar het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Internet + TV abonnement. Is dat geval is dat je Hotmailadres. Heb je daar toegang tot of inmiddels niet meer? Als je geen toegang meer hebt tot het Hotmailadres, kan ik eventueel het e-mailadres van je Internet + TV abonnement wijzigen naar je G-mailadres, zodat de verificatiecode naar je G-mailadres verstuurd wordt. 

Let me know! 

@Pharwin van Odido , ik heb gewoon toegang tot mijn Hotmail, maar ik krijg nog steeds geen mail met bevestigingscode binnen.

misschien kunnen we het proberen om alleen de Gmail account te gebruiken, mogelijk dat het probleem zich dan wel oplost?

@Shanna_Lmk dat heeft te maken met dat je het Internet + TV abonnement probeert toe te voegen aan je bestaande account en dus de verificatiecode wordt verstuurd naar het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Internet + TV abonnement. Is dat geval is dat je Hotmailadres. Heb je daar toegang tot of inmiddels niet meer? Als je geen toegang meer hebt tot het Hotmailadres, kan ik eventueel het e-mailadres van je Internet + TV abonnement wijzigen naar je G-mailadres, zodat de verificatiecode naar je G-mailadres verstuurd wordt. 

Let me know! 

@Pharwin van Odido, het is allemaal opgelost. Heb opnieuw 20 minuten aan de telefoon gehangen met Odido. En de medewerker heeft het uiteindelijk voor mij op kunnen lossen.

Dank voor je reacties.

Reageer