Ik probeer al een tijdje tevergeefs mijn persoonsgegevens te wijzigen, want de tussenvoegsels van mijn achternaam missen in de administratie. Ik zag dit toen ik een prepaid simkaart toevoegde aan Mijn Odido (ik had al vast internet thuis). I.p.v. mijn NAW gegevens te bevestigen met onjuiste gegevens, probeer ik die sindsdien eerst te laten corrigeren.
Wat heb ik al geprobeerd?
1) 4x de chat, maar ik krijg steeds geen medewerker te spreken.
2) Op 7 januari een brief met kopie paspoort gestuurd naar Odido Service BV, t.a.v. Mutaties, Postbus 16272, 2500BG Den Haag. Niks meer van gehoord.
3) Op 25 januari een bezoek gebracht aan de Odido winkel in Beek (rijbewijs had ik bij me), maar daar zei men mij dat ze me daar niet mee konden helpen (ten onrechte denk ik).
4) Op 25 januari service@odido.nl gemaild, met bijlage een kopie van mijn rijbewijs. Niks meer van gehoord.
5) Vandaag (5 februari) gebeld. De medewerker heeft het wel geprobeerd, maar het lukte hem niet mijn achternaam te wijzigen. En een andere, meer ervaren medewerker, lukte het ook niet. Hij zei dat ik dan maar naar een odido winkel moest gaan, maar daar ben ik al een keer voor niks geweest, dus daar voel ik eigenlijk niet zoveel voor. Er is wel een notitie van het telefoontje gemaakt.
Mijn vriendelijk verzoek is dat dit nu gewoon even opgelost wordt (het klantnummer staat al in mijn profiel).