Skip to main content

Ik probeer al een tijdje tevergeefs mijn persoonsgegevens te wijzigen, want de tussenvoegsels van mijn achternaam missen in de administratie. Ik zag dit toen ik een prepaid simkaart toevoegde aan Mijn Odido (ik had al vast internet thuis). I.p.v. mijn NAW gegevens te bevestigen met onjuiste gegevens, probeer ik die sindsdien eerst te laten corrigeren.

Wat heb ik al geprobeerd?

1) 4x de chat, maar ik krijg steeds geen medewerker te spreken.

2) Op 7 januari een brief met kopie paspoort gestuurd naar Odido Service BV, t.a.v. Mutaties, Postbus 16272, 2500BG Den Haag. Niks meer van gehoord.

3) Op 25 januari een bezoek gebracht aan de Odido winkel in Beek (rijbewijs had ik bij me), maar daar zei men mij dat ze me daar niet mee konden helpen (ten onrechte denk ik).

4) Op 25 januari service@odido.nl gemaild, met bijlage een kopie van mijn rijbewijs. Niks meer van gehoord.

5) Vandaag (5 februari) gebeld. De medewerker heeft het wel geprobeerd, maar het lukte hem niet mijn achternaam te wijzigen. En een andere, meer ervaren medewerker, lukte het ook niet. Hij zei dat ik dan maar naar een odido winkel moest gaan, maar daar ben ik al een keer voor niks geweest, dus daar voel ik eigenlijk niet zoveel voor. Er is wel een notitie van het telefoontje gemaakt.

Mijn vriendelijk verzoek is dat dit nu gewoon even opgelost wordt (het klantnummer staat al in mijn profiel).

Hoi @harmenzo, ik ga dit meteen voor je wijzigen. wat zijn jouw tussenvoegsels precies? Dan pas ik het nu nog aan. Sorry dat het allemaal zo moeizaam ging; dit is qua procedure gewijzigd, wellicht dat het daarom niet begrepen werd. 

@Jason van Odido Hartelijk dank voor je reaktie. Ik stuur je mijn correcte, volledige naam in een privé bericht.

Inmiddels heb ik te horen gekregen dat het toch niet mogelijk is de incorrecte gegevens te corrigeren. Ik weet nu tenminste waar ik aan toe ben, maar ik vind deze gang van zaken verder helemaal niet fraai.

@harmenzo, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd! Ik kijk graag nogmaals met je mee voor een oplossing! Spreek ik je daar? 

Leuk, deze reaktie! 😀 Want ik begon al bijna een beetje pessimistisch te worden 😉 Natuurlijk stuur ik een privébericht.

@Peggy van Odido krijgt het helaas toch ook niet voor elkaar. Ik dank iedereen voor de gedane moeite, maar ik herhaal wel mijn opmerking dat deze gang van zaken een slechte indruk op mij gemaakt heeft.