Skip to main content

Hoi,

Ik heb vorige week een internet-abonnement en een mobiel abonnement (Unlimited) afgesloten bij Odido. Nu wil ik graag mijn nieuwe mobiele abonnement toevoegen aan Mijn Odido. Het abonnement wordt echter pas volgende maand actief, waardoor ik nog geen sms'jes ter verificatie kan ontvangen.

De reden dat ik het abonnement nu al toe wil voegen, is dat ik Unlimited Samen wil aanvragen voor mijn gezinsleden.

Hey Sander, welkom op de Community! Tof dat je voor ons hebt gekozen voor je mobiele en internet-abonnement! Ik zie inderdaad dat je mobiele abonnement op 20 november start. Vanaf dat moment kun je pas je abonnement toevoegen aan Mijn Odido. Als het eerder kon, had ik het graag voor je geregeld. Of er een andere manier is om voor 20 november al Unlimited Samen aan te vragen durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Bel even met mijn collega's van Sales op 0800-0092. Zij kunnen je deze zekerheid wel bieden en waar nodig direct helpen!

Laat je het me weten wat er uit dit gesprek is gekomen? Ik hoop dat het eerder al lukt! 😄

Reageer