Skip to main content

Wanneer ik in “mijn Odido” het vandaag opgeleverde glasvezel abonnement probeer toe te voegen dan gaat er iets mis.

Ik kies voor “abonnement toevoegen” → “bestaand abonnement toevoegen” → “internet”, vervolgens krijg ik een verificatiecode per e-mail. Wanneer ik deze invul krijg ik de volgende melding.

Kunt u uitzoeken wat hier mis gaat?

Groet,

Xander

N.B. Er staat ook nog een verlopen pre-paid nummer in mijn lijst van abonnementen. Kan deze verwijderd worden?

Ik heb hetzelfde probleem (al een tijdje). Kunnen jullie helpen voor een oplossing?

Hoi Xander, tof dat je nu gebruik maakt van Glasvezel! Kun je het PrePaid nummer zelf uit de lijst verwijderen? Dit kan namelijk de oorzaak zijn dat je Glasvezel niet kunt koppelen aan je Mijn Odido-account.

Staat er daarnaast ook al een ander mobiel abonnement gekoppeld? Controleer dan eerst of beide abonnementen op exact dezelfde gegevens (voorletters, achternaam, adres en geboortedatum) staan. Anders lukt het toevoegen van je Glasvezel-abonnement ook niet. Heb je geen mobiel abonnement gekoppeld staan of staat deze op exact dezelfde gegevens, stuur me dan een privébericht met je klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

@kuma89 voor jou geldt uiteraard precies hetzelfde! ☝🏻

Inmiddels heb ik ook een e-mail gekregen met daarin een link naar mijn eerste factuur. Helaas kan ik deze door bovengenoemd probleem ook nog niet in mijn Odido bekijken. Ik zou wel graag willen weten wat er in de factuur staat.

@Marciano van Odido lukt het met het toevoegen van mijn internet abonnement? Ik heb je vorige week een PM gestuurd. Als het nog niet lukt zou ik wel graag de factuur krijgen.

Ik heb het inmiddels anders opgelost, namelijk nog een Odido account gemaakt met een ander e-mail adres. Zo’n nieuw account daar kun je zonder problemen je glasvezel abonnement in onderbrengen. Voorlopig heb ik twee accounts, dit kan Odido samenvoegen na opsturen van een kopie paspoort maar ik vind het wel prima zo.

Reageer