Skip to main content

Dag ik wil mijn klantnummer voor Internet & TV toevoegen aan mijn Odido, maar elke keer ontvang ik een error message. Of komt het omdat het reeds bij mijn partner staat geregistreerd?

 

Hoi PeePee, goed dat je Internet + TV wil toevoegen aan Mijn Odido! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie naast dit abonnement ook nog 2 mobiele abonnementen op hetzelfde adres staan. Probeer je deze hieraan toe te voegen? Dit kan inderdaad niet. Internet + TV staat inderdaad op de naam van je partner (en staat momenteel nog op future activation). Dit abonnement is voor zover ik zie nog niet actief. Zodra het abonnement actief is zou je partner de abonnementen wel kunnen koppelen. Als het zover is moet er wel 1 ding gewijzigd worden. De initialen van je partner zijn voor mobiel en thuis nog niet gelijk. Mobiel heeft de initialen H.J., terwijl Thuis alleen H. als voorletter heeft. 

Ik heb alvast een mail naar je partner gestuurd met het verzoek te reageren met een kopie van het ID. Nadat we deze hebben ontvangen, mogen we de initialen wijzigen, zodat ze straks volledig overeenkomen! Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😄 


Hoi PeePee, is het inmiddes allemaal gelukt?


Hoi PeePee, goed dat je Internet + TV wil toevoegen aan Mijn Odido! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie naast dit abonnement ook nog 2 mobiele abonnementen op hetzelfde adres staan. Probeer je deze hieraan toe te voegen? Dit kan inderdaad niet. Internet + TV staat inderdaad op de naam van je partner (en staat momenteel nog op future activation). Dit abonnement is voor zover ik zie nog niet actief. Zodra het abonnement actief is zou je partner de abonnementen wel kunnen koppelen. Als het zover is moet er wel 1 ding gewijzigd worden. De initialen van je partner zijn voor mobiel en thuis nog niet gelijk. Mobiel heeft de initialen H.J., terwijl Thuis alleen H. als voorletter heeft. 

Ik heb alvast een mail naar je partner gestuurd met het verzoek te reageren met een kopie van het ID. Nadat we deze hebben ontvangen, mogen we de initialen wijzigen, zodat ze straks volledig overeenkomen! Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😄 

 

Alles is op & running nu, heel fijn. De monteur van Guideon is een topgozer, snel en efficiënt, overal tekst en uitleg bij. Het duurde 15 maanden voor aanleg etc., maar alles werkt top.


Hi PeePee, superfijn dat alles nu top werkt en dat je ervaring met de monteur ook zo goed was! Bedankt voor de terugkoppeling en voor nu alvast een heel fijn weekend! 😁


Reageer