Hoi @trroelofs1958, allereerst van harte welkom op de Community en bij onze Odido familie! Ik ben er direct voor je ingedoken en ik zie dat er een oud abonnement (met klantnummer ***588) aan jouw e-mailadres en Mijn Odido-account gekoppeld staat. Deze was niet meer bruikbaar, dus deze heb ik verwijderd. Ik zie dat je internet abonnement nog niet actief is en op future activation staat. Dit abonnement start op 6 februari en vanaf deze datum kan je dit abonnement koppelen aan Mijn Odido.
Wat betreft je mobiele abonnement: Deze probeerde je denk ik te koppelen aan bovenstaand oud account, die ik inmiddels heb verwijderd. Wat je nu kan doen is een nieuw Mijn Odido-account aanmaken via Mijn Odido registreren. Hier kan je je mobiele abonnement dan aan toevoegen. Vanaf 6 februari kan je je internet-abonnement hier ook aan toevoegen. Maar let op: je mobiele abonnement heeft maar 1 voorletter, terwijl je internetabonnement 2 voorletters heeft. Deze moeten straks exact overeenkomen om beide abonnementen in 1 Mijn Odido te koppelen. Maar geen zorgen, dat kunnen we gemakkelijk fixen. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Deze hebben we nodig om je voorletters gelijk te trekken.
Ik zie je bericht graag tegemoet en laat je het me weten of het is gelukt met het toevoegen van je mobiele abonnement?