Skip to main content

Ik ben een nieuwe klant van Odido en wil mijn internet abonnement toevoegen aan MijnOdido. Ik krijg steeds de foutmelding “Er ging iets fout. Probeer het later nog eens". 

Nu valt het mij op dat de website mijn adres niet goed presenteert. Mijn huisnummer is 11a, maar de toevoeging wordt tussen de Postcode en de woonplaats geplaatst. Kan dat een probleem opleveren?

Overigens krijg ik bij het toevoegen van mijn (nieuwe!) mobiele abonnement dezelfde foutmelding

Hoi @trroelofs1958, allereerst van harte welkom op de Community en bij onze Odido familie! Ik ben er direct voor je ingedoken en ik zie dat er een oud abonnement (met klantnummer ***588) aan jouw e-mailadres en Mijn Odido-account  gekoppeld staat. Deze was niet meer bruikbaar, dus deze heb ik verwijderd. Ik zie dat je internet abonnement nog niet actief is en op future activation staat. Dit abonnement start op 6 februari en vanaf deze datum kan je dit abonnement koppelen aan Mijn Odido.

Wat betreft je mobiele abonnement: Deze probeerde je denk ik te koppelen aan bovenstaand oud account, die ik inmiddels heb verwijderd. Wat je nu kan doen is een nieuw Mijn Odido-account aanmaken via Mijn Odido registreren. Hier kan je je mobiele abonnement dan aan toevoegen. Vanaf 6 februari kan je je internet-abonnement hier ook aan toevoegen. Maar let op: je mobiele abonnement heeft maar 1 voorletter, terwijl je internetabonnement 2 voorletters heeft. Deze moeten straks exact overeenkomen om beide abonnementen in 1 Mijn Odido te koppelen. Maar geen zorgen, dat kunnen we gemakkelijk fixen. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Deze hebben we nodig om je voorletters gelijk te trekken.

Ik zie je bericht graag tegemoet en laat je het me weten of het is gelukt met het toevoegen van je mobiele abonnement? 😁


Hoi @trroelofs1958, allereerst van harte welkom op de Community en bij onze Odido familie! Ik ben er direct voor je ingedoken en ik zie dat er een oud abonnement (met klantnummer ***588) aan jouw e-mailadres en Mijn Odido-account  gekoppeld staat. Deze was niet meer bruikbaar, dus deze heb ik verwijderd. Ik zie dat je internet abonnement nog niet actief is en op future activation staat. Dit abonnement start op 6 februari en vanaf deze datum kan je dit abonnement koppelen aan Mijn Odido.

Wat betreft je mobiele abonnement: Deze probeerde je denk ik te koppelen aan bovenstaand oud account, die ik inmiddels heb verwijderd. Wat je nu kan doen is een nieuw Mijn Odido-account aanmaken via Mijn Odido registreren. Hier kan je je mobiele abonnement dan aan toevoegen. Vanaf 6 februari kan je je internet-abonnement hier ook aan toevoegen. Maar let op: je mobiele abonnement heeft maar 1 voorletter, terwijl je internetabonnement 2 voorletters heeft. Deze moeten straks exact overeenkomen om beide abonnementen in 1 Mijn Odido te koppelen. Maar geen zorgen, dat kunnen we gemakkelijk fixen. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Deze hebben we nodig om je voorletters gelijk te trekken.

Ik zie je bericht graag tegemoet en laat je het me weten of het is gelukt met het toevoegen van je mobiele abonnement? 😁

 

Hoi Marciano, dank voor je reactie. Het is inmiddels gelukt om mijn mobiele abonnement toe te voegen aan MijnOdido 👍. Dank voor je hulp.


Hoi Marciano, dank voor je reactie. Het is inmiddels gelukt om mijn mobiele abonnement toe te voegen aan MijnOdido 👍. Dank voor je hulp.


Reageer