Skip to main content

Dag,

Gisteren is mijn aansluiting bij Odido geregeld door een installateur. Alles snel en prima geregeld.

reeds eerder heb ik al een Odido-account aangemaakt en vanwege het klantvoordeel het mobiele abonnement van mijn dochter toegevoegd. Nu wil ik ook graag het bestaande TV en internet-abonnement toevoegen aan mijn account. Dat lukt helaas niet. Ik krijg een melding ‘Adres klopt niet’ en ‘Onbekend adres’.

is er iemand die een oplossing weet?

gr. Mario

Hoi Mario, fijn om te lezen dat de installatie snel en goed geregeld is door de installateur! Ik snap volkomen dat je je abonnementen in Mijn Odido wil koppelen en daar help ik je graag bij. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie 3 abonnementen op je adres staan. 2x een Mobiel abonnement en 1x Internet + TV. Echter staan ze alle drie op een andere naam. Dit is de reden dat je je abonnementen niet kan koppelen in 1 Mijn Odido-account.

Controleer even goed op welke namen je abonnementen staan en of je deze op 1 naam wil hebben. Dan kan je ze koppelen in Mijn Odido. In dat geval is er contractovername nodig. Anders kan je alle abonnementen in een apart Mijn Odido-account inzien. Mocht je hier nog vragen over hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄


Reageer