Beste,
Sinds 05 januari is een nieuw abonnement voor Glasvezel + Tmobile TV ingegaan maar bleek op de dag van installatie dat de geleverde Zyxel T54 kapot was, deze is toen door de monteur vervangen door een wel werkzaam exemplaar. Na installatie bleek het netwerk instabiel en werd er geen 1000MB/s maar 100 MB/s bedraad gehaald, dit was opgelost toen we zelf de RJ45 connectoren vervangen hadden, deze bleken slecht geknepen en maakte niet voldoende verbinding met de UTP aders.
Een aantal dagen later heb ik verschillende pogingen gedaan om dit product toe te voegen aan mijn Odido account maar dit mislukt met de melding;
“De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens”
Zojuist telefonisch contact gehad met uw collega en samen mijn gegevens gecontroleerd, deze staan correct in de administratie. Het advies was om met een ander email adres een nieuw “Mijn Odido account” te maken en zo het product toe te voegen. Dit werkt dus ook niet..
Vooralsnog is het geen denderende ervaring en zien wij dit graag opgelost voor we nog 3 telefooncontract onder gaan brengen bij Odido.
Dank en groet