Hoi, het lukt me niet abonnementen toe te voegen in mijn Odido.
Voor TV/internet krijg ik meteen een foutmelding, bij het toevoegen van een telefoonabonnement loopt het mis nadat ik de verificatiecode heb toegevoegd. Ik heb hier eerder al over gebeld met de T-Mobile klantenservice maar die konden mij toen niet helpen. Hopelijk lukt het via deze weg wel, alvast bedankt voor de hulp!
Bladzijde 1 / 1
Hoi Maurits, allereerst van harte welkom op de Community! Goed dat je je abonnementen wil koppelen in Mijn Odido. Dit ga ik voor je fixen. Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens:
- 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN
- Klantnummer van je Internet+TV abonnement, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN
Ik zie je berichtje verschijnen en dan ga ik voor je aan de slag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.