Skip to main content

Hallo,

Voor het toevoegen van een prepaid abonnement moet ik dit bevestigen middels de 4 cijferige pincode die per sms wordt verstuurd. Nu is het abonnement voor mijn zwager, die in het buitenland zit, voor hem afgesloten. Hij zit momenteel buiten de EU en kan zijn telefoon niet aanzetten om de sms code door te geven.

Echter bij het activeren lees ik ook:

Als je geen toegang hebt tot de verstuurde sms vul dan het simkaartnummer in van de betreffende simkaart.

Het simkaart nummer is langer dan 4 cijfers en het invoerveld accepteert maximaal 4 cijfers. Hoe kan ik nu middels het simkaart nummer het product activeren?

Gr Edwin.

Hi @indiset 

Als ik het goed begrijp wil je zwager zijn PrePaid simkaart activeren en dat lukt niet omdat hij geen verificatie code ontvangt? Vanwege privacy redenen moet je zwager zelf contact opnemen met ons of de klantenservice en zijn gegevens doorgeven om verder geholpen te worden. Hij kan hier een reactie achter laten, via Twitter of Facebook. Hij kan dan zijn 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en huidige en nieuwe simkaartnummer doorgeven. Dan kan die verder geholpen worden. 

Ik hoop dat hij zo verder komt. 

@Hajar van Odido

De simkaart is al geactiveerd. Bellen etc is mogelijk. Ik wil alleen op mijn account in Odido de sim only abonnement toevoegen zodat ik inzage krijg in de verbruikte data. En om dit toe te voegen wordt er eenmalig een activatiecode gestuurd.

Net gebeld met de klantenservice maar zij geven aan dat je echt de activatiecode nodig hebt. Ik probeer het nog even op een andere manier.

Overigens is het wellicht goed om de tekst  Als je geen toegang hebt tot de verstuurde sms vul dan het simkaartnummer in van de betreffende simkaart te verwijderen aangezien je maximaal 4 tekens kunt opgeven en simkaart nummer langer is. Deze optie werkt dus niet.

Alvast bedankt.

Gr Edwin

Reageer