Skip to main content

Ik heb nu meedere x geprobeerd te verlengen en alles gaat goed tot dat ie me gegevens op wil halen en dat lukt steeds niet 

Hallo @Wally W Dienstverlening 

Je kan op de T mobile website bestellen en dan onder voor verlengen kiezen, je kan ook vanuit de app of via je My T-Mobile account verlengen. Heb je beide opties geprobeerd en misschien eens een andere browser of via een ander apparaat proberen?


Heb meedere wegen geprobeerd maar krijgt telkens de zelfde melding 

 


 @Wally W Dienstverlening 

Dit is T-Mobile zakelijk, je verlengt ook een zakelijke abonnement of particuliere?


Verleng een zakelijk abonnement 


@Wally W Dienstverlening

Om een zakelijke abonnement te verlengen heb je beheerdersrechten nodig, als je die niet hebt dan kan je aan de beheerder vragen of hij/zij voor je kan verlengen.


Ik ben de beheerder van de zakelijke abonnement en nog lukt het me niet 


Hi @Wally W Dienstverlening 

Je kan contact opnemen met onze zakelijke klantenservice en dan kijken ze graag met je mee. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. Ik hoop dat je zo verder komt!


Maar goed nu probeer ik in contact te komen met tmobile via de telefoon sta al dik 20 min in de wacht


Probeer het dan op een ander tijdstip. De moderators hier kunnen alleen consumenten producten inzien.