Bij T-Mobile had ik voor Thuis en Mobiel allebei een ander e-mailadres om in te loggen en waar ik mijn facturen op ontvang. Sinds het Odido is geworden staat alles op een e-mailadres. Ik wil dit graag weer gescheiden hebben, maar tot nu toe heeft de klantenservice mij hier niet mee kunnen helpen Hoe krijg ik dit weer gescheiden?
Hoi
Als ik het goed begrijp, wil je terug naar 2 verschillende accounts voor je mobiele en vaste abonnement. Dat is niet meer mogelijk. We zijn een tijdje terug overgegaan op 1 inlog zodat alles netjes in 1 weergave staat.
Is de enige oplossing hiervoor het opzeggen van 1 van de 2 abonnementen en ergens anders afsluiten?
Hoi Arjan, ik heb direct met je meegekeken en ik heb je mobiele abonnement verwijderd uit je Mijn Odido-account. Nu moet het (over een uurtje) werken om een nieuw Mijn Odido-account aan te maken met een ander e-mailadres en hieraan je mobiele abonnement te koppelen. Dan heb je 2 accounts en 2 verschillende e-mailadressen. Double check dan ook even dat alle gegevens goed staan in de factuurinstellingen, zodat je je facturen per e-mail ontvangt.
Laat je het me weten of het is gelukt?
Bedankt voor het ontkoppelen. Het lukt mij echter niet om bij een ander account mijn mobiele abonnement te koppelen. Hij blijft dan een foutmelding geven wanneer ik de bevestigingscode invoer.
Hoi Arjan, ik zie dat de 2 nummers op je adres (49 en 42 op het eind) ook nog een heel oud account bestaat. Wellicht dat deze in de weg zitten. Stuur me anders even een privébericht met de 06-nummers en bijhorende e-mailadressen waarbij je een foutmelding krijgt. Dat praat wat makkelijker en dan kan ik direct met je meekijken!
Een privébericht kan je sturen door hier te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht’.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.