Sinds een aantal maanden hebben wij Odido internet + tv, maar ik kan dit abonnement niet koppelen aan mijn bestaande mobiele abonnement. Wanneer ik dit wil doen, krijg ik de melding dat er geen abonnement is afgesloten op ons adres. Weet iemand hoe ik dit wél krijg toegevoegd, zodat ik ook facturen etc kan inzien en aanpassingen kan doen in mijn account?
Hoi Esmee, welkom op de Community en leuk dat je nu ook internet + tv bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken en volgens mij klopt de foutmelding niet. Ik zie wel een andere reden waarom het niet lukt om je abonnementen te koppelen. Je initialen komen niet overeen. Mobiel staat op naam E. Geurts, terwijl Internet + TV nog 2 extra initialen heeft. Deze moeten exact hetzelfde zijn om de abonnementen te koppelen. Daarnaast staat je geboortedatum op 1 van je abonnementen verkeerd. De een staat op juli en de ander op augustus. Welke is correct?
Ik heb je een mail gestuurd met het verzoek hierop te reageren met een kopie van je ID. Zodra we deze hebben ontvangen kan mijn collega je initialen en je geboortedatum wijzigen. Laat je het me weten als je hebt gereageerd op de e-mail? Dan houd ik het ook even in de gaten!
Hoi Esmee, welkom op de Community en leuk dat je nu ook internet + tv bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken en volgens mij klopt de foutmelding niet. Ik zie wel een andere reden waarom het niet lukt om je abonnementen te koppelen. Je initialen komen niet overeen. Mobiel staat op naam E. Geurts, terwijl Internet + TV nog 2 extra initialen heeft. Deze moeten exact hetzelfde zijn om de abonnementen te koppelen. Daarnaast staat je geboortedatum op 1 van je abonnementen verkeerd. De een staat op juli en de ander op augustus. Welke is correct?
Ik heb je een mail gestuurd met het verzoek hierop te reageren met een kopie van je ID. Zodra we deze hebben ontvangen kan mijn collega je initialen en je geboortedatum wijzigen. Laat je het me weten als je hebt gereageerd op de e-mail? Dan houd ik het ook even in de gaten!
Hoi Esmee, super ik zie hem inderdaad! Ik heb je initialen en geboortedatum aangepast. Deze komen nu helemaal overeen en het moet zometeen - over 30 minuten - lukken om je abonnement te koppelen! Laat je het me weten of het is gelukt?
Hoi Esmee, welkom op de Community en leuk dat je nu ook internet + tv bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken en volgens mij klopt de foutmelding niet. Ik zie wel een andere reden waarom het niet lukt om je abonnementen te koppelen. Je initialen komen niet overeen. Mobiel staat op naam E. Geurts, terwijl Internet + TV nog 2 extra initialen heeft. Deze moeten exact hetzelfde zijn om de abonnementen te koppelen. Daarnaast staat je geboortedatum op 1 van je abonnementen verkeerd. De een staat op juli en de ander op augustus. Welke is correct?
Ik heb je een mail gestuurd met het verzoek hierop te reageren met een kopie van je ID. Zodra we deze hebben ontvangen kan mijn collega je initialen en je geboortedatum wijzigen. Laat je het me weten als je hebt gereageerd op de e-mail? Dan houd ik het ook even in de gaten!
Het is gelukt, hartelijk bedankt!
Hoi Esmee, super dat het is gelukt. Graag gedaan en jij ook bedankt voor het laten weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.