Skip to main content

Telefoonnummer toevoegen aan mijn account lukt niet

  • 21 April 2023
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

Goedemorgen, 

Het lukt niet om mijn telefoonnummer aan mijn account toe te voegen. Hij geeft aan dat mijn nummer al onder een ander account staat. Mijn nummer heeft onder mijn vaders account gestaan, maar die is als het goed is ontkoppeld. Kan iemand helpen? 

Hi Denzel, allereerst van harte welkom op de Community! Excuses, jouw topic was me even ontglipt, maar ik ga je direct verder helpen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik kan je e-mailadres niet in ons systeem vinden. Gebruik je hier op de Community een ander e-mailadres dan die aan je abonnement gekoppeld staat? Zo ja, stuur me dan ook even het juiste e-mailadres, dan duik ik er direct voor je in en dan ga ik voor je aan de slag. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😄


Ik heb het zelfde probleem. Kan iemand mij hiermee helpen?


Hi @Yannick de Kort 

Ik wil kijken of ik dit voor je kan oplossen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik controleren of er een account is gekoppeld aan je nummer en die ontkoppelen. Je zou daarna een nieuw account moeten kunnen aanmaken die wel geod werkt. 

Ik zie je bericht graag tegemoet@


Hoi @Hajar 

 

ik heb een paar dagen geleden privebericht gestuurd, helaas nog geen reactie tegemoet gezien

 

 


Hey @Yannick de Kort, sorry voor de late reactie. Hajar is momenteel afwezig. Stuur mij even de gegevens via een privébericht. Dan duik ik er nu direct voor je in! 😄


Reageer