Telefoonnummer gekoppeld aan ander account

  • 13 September 2023
  • 8 reacties
  • 295 Bekeken

Hallo!

ik wil graag mijn telefoonnummer koppelen aan mijn odido account maar ik krijg de melding dat mijn nummer al gekoppeld is aan een ander account. Ik weet allen niet welke? Kan iemand mij helpen? 

Hajar van Odido 7 maanden geleden

Hi @Tess053 

Ik wil dit graag voor je controleren. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik kijken of er een account is gekoppeld. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tess053 

Ik wil dit graag voor je controleren. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik kijken of er een account is gekoppeld. 

Goedemorgen,

ik heb hier ook last van. Heb zelf 2 abonnementen bij tele2. Tele2 app kon ik alle bij de abonnementen inzien. Alleen nu krijg ik een issue met een nummer dat ik het niet kan koppelen. Dat deze al is gekoppeld aan een andere account. Kan iemand mij helpen aub. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dilek123, van harte welkom op de Community! Ik help je graag verder. Stuur mij even een privébericht met beide 06-nummers en bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er direct voor je in! 😄

Hallo odido,

Mijn telefoon nummer is gekoppeld aan een account alleen ik weet niet welk account, zou u dit mij kunnen vertellen?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Maarten blankenstijn, ik zie een Mijn Odido-account gekoppeld staan aan een 06-nummer met 37 op het eind. Het e-mailadres dat hieraan gekoppeld staat is hetzelfde e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt. Heb je zo genoeg informatie? 😄

Hoi @Maarten blankenstijn, ik zie een Mijn Odido-account gekoppeld staan aan een 06-nummer met 37 op het eind. Het e-mailadres dat hieraan gekoppeld staat is hetzelfde e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt. Heb je zo genoeg informatie? 😄

Hallo, als ik de odido app open, en inlog op dit emailadres staat hij er niet bij, en als ik hem probeer toe te voegen zeg hij dat hij gekoppeld is aan een ander account of hetzelfde account. Mr hij staat er echt niet tussen

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen @Maarten blankenstijn, ik krijg inderdaad dezelfde melding. Ik zie nu dat het account aangemaakt is in 2022 en daardoor al te lang niet meer is gebruikt. Dit zien we wel vaker dat je deze foutmelding dan ontvangt. Ik heb het account verwijderd. Het systeem heeft 30 minuutjes nodig om dit te verwerken dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken (kan met je huidige e-mailadres) en vervolgens je abonnement te koppelen. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 

Jaa heel erg bedankt het is gelukt

Reageer