Skip to main content

Het toevoegen van mijn telefoonabonnement lukt niet. Na invoeren van de code krijg ik een foutmelding. Ook kreeg ik gisteren opeens een bericht dat 80% van mijn MB's op zijn! HEEL VREEMD!  Ik heb al jaren tele2 maar dit heb ik nooit eerder gehad. Hoe kan dit?!

Hi Ellis, allereerst van harte welkom op de Community! Probeer je 1 abonnement toe te voegen aan je Mijn Odido-account of probeer je meerdere abonnemneten te koppelen, zoals een ander mobiel of thuis-abonnement? Mocht je meerdere abonnementen willen koppelen, contoleer dan eerst of alle abonnementen op exact dezelfde naam staan. Daarnaast zullen ook alle accounts op 1 na verwijderd moeten worden.

Wat apart dat je meer dat verbruikt dan normaal. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Bijvoorbeeld als je wifi-verbinding niet heel stabiel is en wifi assistentie aanstaat, waardoor je meer data verbruikt of bijvoorbeeld door een update op de achtergrond. Wij kunnen niet inzien waar je data aan verbruikt is, maar als je antwoord geeft op bovenstaande vraag, help ik je direct je MIjn Odido weer te kunnen gebruiken. Daar kun je wel inzien wanneer je precies hoeveel MB hebt verbruik. Wellicht geeft dit meer duidelijkheid.

Ik zie je reactie graag tegemoet! 😄

Hallo, 

Bedankt voor de snelle reactie. Ik kan inloggen in de omgeving van Odido maar daar zie ik alleen ons tv/internet abonnement(voorheen T mobile).Vanuit daar probeer ik mijn mobiele telefoon (voorheen tele2) abonnement te koppelen, dit lukt niet. 

Ik mag hopen dat we nog wel stabiel internet hebben nu het Odido is geworden en dat dit niet de reden is waardoor 80 procent van mijn bundel op is halverwege de maand. Bijzonder vind ik het wel! Hopelijk kan ik snel weer bij mijn gegevens van mijn telefoonabonnement. Alvast bedankt 

Groetjes Ellis 

Hoi Ellis, duidelijk! Stuur me even een privébericht met je Odido Thuis-klantnummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan zorg ik er direct voor dat je je abonnementen kunt koppelen. Stabiel internet moet helemaal goedkomen, maar houd voor de zekerheid de komende maand je verbruik even goed in de gaten of er geen gekke dingen gebeuren.

Ik zie je berichtje graag tegemoet. Je kunt op deze link klikken en dan op 'Stuur bericht’ om mij een privébericht te sturen! 😄

Reageer