Skip to main content

Tele2 account koppelen aan Odido lukt niet

  • 29 september 2023
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Beste Odido,

Ik had een T-mobile en Tele2 abonnement. Het T-mobile abonnement is omgezet naar Odido account. Ik probeer al langer om mijn Tele2 account te koppelen maar dit lukt steeds niet. Ik heb al eerder het Tele2 abonnement ontkoppeld. Ik krijg nog steeds de melding dat er al een Odido account is voor Mobiel. Wat gaat niet goed?

3 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 30 september 2023

Hi @JannekeVS 

We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Als je nog steeds proberen ervaart, zouden jullie mij een privĂ©bericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Voor mij geldt hetzelfde. Eerst Tele2, nu uiteraard Odido, maar het account koppelen lukt niet. Ben hier al twee dagen mee bezig. Ik vind het erg gebruiksonvriendelijk...🤔


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 16 oktober 2023

Hi @Bernadette Savelkouls 

Welke foutmelding krijg je te zien? Gaat het om 1 mobiele of Thuis abonnement en gaat het om meerdere abonnement? Als je meerdere abonnementen wilt koppelen dan moeten ze wel allemaal op dezelfde naam staan. Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als ze niet overeenkomen dan moet je aparte accounts aanmaken met aparte e-mailadressen. Als het om een mobiel abonnement gaat, zou je mij een privĂ©bericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN?

Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen